با 59 دلار به این کتابخانه بزرگ دوره امنیت سایبری دسترسی مادام‌العمر داشته باشید

تبدیل شدن به یک متخصص در امنیت سایبری مستلزم مقدار مشخصی از یادگیری خودران است. کاوش اکسپلویت ها و قفل کردن دستگاه خود بخش ضروری آموزش شما است.

با این حال، آموزش خوب به همان اندازه مهم است - به ویژه وقتی صحبت از دریافت گواهینامه های حرفه ای به میان می آید

Platinum

Infosec4TC با 90 دوره آموزشی که هر موضوع و آزمون اصلی را پوشش می دهد، تمام آموزش هایی را که می توانید نیاز داشته باشید ارائه می دهد. ارزش عضویت مادام العمر پلاتینیوم 999 دلار است، اما امروز می توانید با استفاده از کد تبلیغاتی جشن MERRY15 در Bleeping Computer Deals، فقط با 58.65 دلار ثبت نام کنید.
امروزه به معنای واقعی کلمه هزاران دوره آموزشی امنیت سایبری برای خرید در دسترس هستند. اما اگر به دنبال منبع قابل اعتمادی برای آموزش با کیفیت هستید، Infosec4TC شرط خوبی است.
این کتابخانه یادگیری آنلاین با امتیاز 4.8 از 5 ستاره در TrustPilot، توسط افرادی مانند IBM استفاده می شود. به عنوان یک عضو Platinum، به بیش از 90 دوره آموزشی به صورت درخواستی دسترسی خواهید داشت - که در مجموع بیش از 1180 ساعت محتوا است.
این دوره ها طیف گسترده ای از دانش عملی امنیتی، از هک اخلاقی گرفته تا تجزیه و تحلیل تهدید را پوشش می دهد. به همان اندازه مهم است که شما برای لیست طولانی امتحانات حرفه ای آموزش کامل می بینید.
دوره های آموزشی در کتابخانه به سمت گواهینامه های CISSP، CISM، CISA، GSEC، و بسیاری دیگر از گواهینامه ها کار می کنند. برای هر آزمون سوالات تمرینی و فقط برای تکمیل هر دوره یک گواهی حضور دریافت می کنید.
عضویت پلاتینیوم همچنین شامل دسترسی به تمام دوره‌های آینده، به‌علاوه گروه‌های خصوصی رسانه‌های اجتماعی، مطالب درسی اضافی و حتی یک جلسه برنامه‌ریزی شغلی است.
امروز فقط با 58.65 دلار سفارش دهید تا عضویت مادام العمر پلاتینیوم خود را که معمولاً 999 دلار است، دریافت کنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ