قابلیت جدید اینستاگرام: افزودن GIF به کامنت ها!

کاربران اینستاگرام در نسخه بروز رسانی جدید می توانند با گیف به کامنت ها پاسخ دهند.

instagram
طبق گزارش اینگجت؛ این شرکت علاوه بر این مشغول اضافه کردن ویژگی نمایش اشعار ترانه ها در ویدئوهای Reels می باشد. آدام موسری، رئیس شرکت در چت اخیر خود با مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام کرد:« به زودی قابلیت پاسخ با گیف در کامنت ها اضافه خواهد شد.» موسری به زاکربرگ گفت: "ما در حال حاضر مشغول راه اندازی گیف ها به این بخش هستیم.".

instagram بروزرسانی

این ویژگی به کاربران امکان می دهد با انتخاب یک گیف از میان مجموعه Giphy به پست های شخص دیگر عکس العمل نشان دهند. همان چیزی که سازمان تنظیم مقررات بریتانیا برای جلوگیری از انحصارسازی در بازار رقابت شبکه های اجتماعی از متا درخواست کرده بود. به همین علت، سازمان رقابت متا را ملزم به فروش Giphy کرد. موسری در ادامه گفت:"این پلتفرم قصد دارد یک قابلیت دیگر به قسمت Reels اضافه کند." به نظر می رسد این قابلیت همان اضافه شدن برچسب خودکار ترجمه زیرنویس متا است که در سال 2021 معرفی شد. این ویژگی از قابلیت زیرنویس یوتیوب الهام گرفته شده است. طبق تصاویر اسکرین شات Mosseri ، یک جدول زمانی به قسمت پایین رابط کاربری اضافه می شود که کاربر می تواند از آن برای همگام سازی زیرنویس استفاده کند.

در ماه های اخیر، instagram چندین ویژگی جدید به این پلتفرم اضافه کرده است که از مهم ترین آن ها می توان به اضافه شدن کانال و انتشار پست برای مخاطبین خاص Close Friends اشاره کرد.


چاپ