ماسک برای استعفا یا ادامه فعالیت در توییتر نظر سنجی می کند!

ایلان ماسک مدیر عامل جدید توییتر، برای استعفا یا ادامه فعالیت خود در این شرکت از کاربران نظر سنجی کرد.

mask fifa202218 دسامبر 2022 فینال جام جهانی فوتبال قطر، آرژانتین مقابل فرانسه: ایلان ماسک در استادیوم لوسیل قطر
به نقل از خبرگزاری رویترز؛ ایلان ماسک دیروز یکشنبه یک نظرسنجی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرد و از کاربران پرسید که آیا باید از سمت ریاست این شرکت کناره‌گیری کند؟! وی در ادامه افزود که از نتایج نظرسنجی هر چه که باشد تبعیت خواهد کرد. این نظرسنجی قرار است در ساعت 11:20 به وقت گرینویچ روز دوشنبه بسته شود. این میلیاردر جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق کناره گیری خود در صورت بالابودن آراء کاربران ارائه نکرد.

ماسک در پاسخ به سئوال یکی از کاربران توییتر در مورد تغییر احتمالی مدیرعامل، گفت: "جانشینی وجود ندارد". ماسک ماه گذشته در دادگاه دلاور اعلام کرد که زمان ریاست او در توییتر کم خواهد بود و در نهایت قصد دارد یک مدیر جدید برای اداره شرکت پیدا کند.


نظر سنجی ماسک تنها یک روز پس از بروزرسانی جدید توییتر برگزار شد. در این بروز رسانی، این پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر به کاربران خود اجازه به اشتراک گذاری مطالب یا نام کاربریرا در پلتفرم های رقیب نمی دهد. دقایقی قبل از نظرسنجی، ماسک از دنبال کنندگان صفحه خود عذرخواهی کرد و در توییتی نوشت: «به زودی، برای تغییرات اساسی رأی گیری صورت خواهد گرفت» چند ساعت بعد، توییتر نظرسنجی را آغاز کرد و از کاربران پرسید که آیا این پلتفرم باید برای جلوگیری از حساب‌های کاربری که دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را در توییتر تبلیغ می‌کنند، سیاست خود را تغییر دهد؟!


مرکز پشتیبانی این رسانه اجتماعی در توییتی اعلام کرد، به‌روزرسانی خط‌مشی و سیاست شرکت بر محتوای پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند Facebook و Instagram متا پلتفرم‌ها (META.O)، به همراه Mastodon، Truth Social، Tribel، Nostr و Post تأثیر خواهد گذاشت اما در عین حال، امکان ارسال محتوای متقابل را نیز فراهم می‌کند.


چاپ