واتساپ محدودیت زمانی حذف پیام را 60 ساعت افزایش داد

واتساپ اکنون به شما امکان می‌دهد یک پیام را تا دو روز و ۱۲ ساعت (در مجموع ۶۰ ساعت) بعد از آن حذف کنید، به عبارت دیگر می توانید چت‌هایی که به‌طور تصادفی ارسال شده اند را، حتی پس از گذشت ساعت‌ها پاک نمایید. تا قبل از این به روز رسانی، این محدودیت 1 ساعت، 8 دقیقه و 16 ثانیه بود. برای اطلاعات بیشتر از به روز رسانی جدید واتساپ با های فن تک همراه باشید.

whatsap limilit mess
توییت این شرکت در مورد این ویژگی فقط "کمی بیش از دو روز" را ذکر کرده است، اما قسمت 12 ساعته را به صورت مستقیم اعلام نکرده است.


واتساپ برای اولین بار در سال 2017 ویژگی unsend را با محدودیت زمانی هفت دقیقه ای معرفی کرد اما، بعداً آن را به یک ساعت و هشت دقیقه افزایش داد. سال گذشته، وب سایت WABetaInfo اشاره کرد که این شرکت احتمال دارد محدودیت هفت روزه را در نظر بگیرد. اما حالا با این به‌روزرسانی جدید، یک چارچوب زمانی نسبتاً عجیب دو و نیم روزه را انتخاب کرده است.

در مقایسه با آن، برنامه تلگرام محدودیتی در حذف پیام ندارد، بنابراین می توانید چت را سال ها پس از ارسال آن حذف کنید. اما اپل در جهت دیگری حرکت می کند. پس از معرفی ویژگی unsend برای iOS 16 در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) در ماه ژوئن، این شرکت محدودیت را از 15 دقیقه به دو دقیقه در نسخه چهارم بتای توسعه دهندگان 16 iOS در ماه گذشته کاهش داد.
واتساپ همچنین ویژگی‌های جدید حریم خصوصی را به برنامه خود اضافه می‌کند، که دارای امکاناتی نظیر مسدود کردن اسکرین‌شات‌ها برای «مشاهده یک بار پیام‌ها» و امکان خروج بی‌صدا از گروه می باشد.


چاپ