تغییرات جدید در سرویس Gmail

گوگل تغییرات جدیدی در طراحی سرویس Gmail انجام داده است. از جمله تغییراتی که شما در Gmail تحت وب می بینید، نمای Gmail، و نشانگر «فضای ذخیره‌سازی مورد استفاده» برای Gmail تحت Android و iOS است که پس‌زمینه سفید پیش‌فرض Gmail برای وب را به رنگ آبی کم‌رنگ تغییر می‌دهد. برای آگاهی بیشتر از تغییرات دیگر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

این طراحی مجدد، فقط از یک رابط در Gmail پشتیبانی می‌کند که به کاربران انعطاف‌پذیری بیشتری برای تعیین برنامه‌هایی که می‌خواهند در نمای جدید خود اضافه کنند، می‌دهد. چندین سایه آبی روشن را در پس زمینه خواهیم دید که منوی ناوبری سمت چپ دارای سایه تیره تر است، ایمیل های خوانده شده رنگ آبی دارند و ایمیل های خوانده نشده با رنگ سفید مشخص شده اند.

gmail

غول فناوری آمریکایی رابط کاربری Gmail را نیز معرفی کرده است. کاربرانی که از Gmail، Chat و Meet استفاده می کنند، می توانند این گزینه را ببینند، که با سفارشی کردن برنامه های خود در تنظیمات سریع، مشخص کنند که مایلند کدام برنامه ها را در نمای جدید خود قرار دهند. آنها علاوه بر این، می توانند تنها از پیکربندی Gmail استفاده کنند. کاربران منتخب به صورت پیش‌فرض طرح‌بندی جدید جی‌میل را خواهند دید، اما این امکان را خواهند داشت که قبل از نمای یکپارچه، به طرح قبلی پلتفرم ایمیل بازگردند.

gmail 2
در نهایت، نشانگر «فضای ذخیره‌سازی استفاده شده» نیز در جی‌میل برای کاربران اندروید و iOS عرضه شده است، این ویژگی مدیریت فضا در حساب‌های Google خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. در برنامه تلفن همراه Gmail، با ضربه زدن روی نماد تعویض حساب در بالا سمت راست، می‌توانید به ویژگی ذخیره سازی Storage استفاده شده دسترسی پیدا کنید. جزئیات فضای ذخیره‌سازی مورد استفاده را می‌توانید دقیقاً در مدیریت حساب Google خود پیدا کنید. این گزینه دارای یک ابر با هر چهار رنگ گوگل در سمت چپ است و اطلاعات مربوط به درصد فضای ذخیره سازی استفاده شده و ظرفیت ذخیره سازی که در آن اشتراک دارید را می توانید ببینید.


چاپ