اخراج 3000 کارمند دیگر شرکت ZOOM

، یک وام دهنده آنلاین وام مسکن، روز سه شنبه اعلام کرد که تنها سه ماه پس از اینکه مدیر عامل شرکت به دلیل اخراج 900 کارمند در تماس زوم با انتقاد مواجه شد، نیروی کار خود را دوباره کاهش می دهد. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه شوید.

zoom
ویشال گارگ، مدیر عامل Zoom طی تماس زوم که در آن حدود 900 کارمند را اخراج کرد.
Zoom که حدود 9000 کارمند دارد، طبق آمار ارائه شده به نیویورک تایمز، قصد دارد حدود یک سوم نیروی کار خود که حدود 3000 کارمند می شوند را اخراج کند. کوین رایان رئیس موقت، در نامه ای به کارمندان که در وب سایت شرکت منتشر شد در روز سه شنبه گفت: «ما باید گام دشواری را برای ساده کردن بیشتر عملیات خود برداریم و نیروی کار خود را در ایالات متحده و هند به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.»
رایان در این نامه گفت که کارمندان اخراج شده در روزهای آینده توسط یکی از اعضای تیم مدیریت شرکت از خاتمه کار خود مطلع خواهند شد. او گفت که کارمندان اخراجی 60 تا 80 روز از خدمت و سه ماه پوشش مراقبت های بهداشتی COBRA برخوردار خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری آنلاینTechCrunch ، با این حال، برخی از کارمندان قبل از اینکه توسط سرپرست به آنها اطلاع داده شود، پس از اینکه فیش حقوق و دستمزد آنها دریافت شد، متوجه شده بودند که اخراج شده اند.
ویشال گارگ، مدیرعامل و موسس این شرکت، در ماه دسامبر پس از اخراج حدود 900 کارمند از زوم، با واکنش شدیدی مواجه شد. گارگ در طول این تماس گفت: «اگر در این تماس هستید، بخشی از گروه بدشانسی هستید که اخراج می‌شوند.»
گارگ چند روز بعد در پی استعفای دسته جمعی مدیران ارشد شرکت از جمله معاون ارتباطات، رئیس روابط عمومی و رئیس بازاریابی عذرخواهی کرد. کمی بیش از یک ماه پس از اعلام اخراج 900 کارمند ماه دسامبر به بهانه مرخصی از کار در شرکت حضور نداشت اما دوباره به سمت مدیرعاملی خود در حال حاضر بازگشت. Better یک روز قبل از اخراج کارکنان در دسامبر 750 میلیون دلار وام از SoftBank و Aurora Acquisition ، به عنوان بخشی از طرح ادغام عمومی با یک شرکت سهامی خاص با هدف ویژه یا SPAC دریافت کرده بود.


چاپ