اینستاگرام لینک های Swipe-Up را از استوری هایش حذف می کند

اینستاگرام به زودی ویژگی قدیمی Swipe-Up در استوری های خود را حذف خواهد کرد.

تولیدکنندگان محتوا و برند ها به طور گسترده از این ویژگی محبوب برای هدایت کاربران به وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین خود استفاده می کنند و متاسفانه از ۳۰ آگوست لینک های Swipe-Up دیگر در دسترس نخواهند بود.

به گزارش TechCrunch، کاربران اینستاگرام که پیش از این به لینک های Swipe-Up دسترسی داشتندُ اکنون می توانند از استیکرهای جدید لینک استفاده کنند.

 

اینستاگرام

 

اولین نفری که متوجه شد اینستاگرام این خبر را اعلام کرده است Jane Manchun، محقق اپلیکیشن بود. اینستاگرام می گوید آزمایش این ویژگی جدید را در ماه ژوئن آغاز کرده است. فقط تعداد کمی از کاربران تا به حال به آن دسترسی داشته اند اما اواخر این ماه برای تعداد خیلی بیشتری قابل استفاده خواهد شد. بیزینس ها و تولید کنندگانی که توسط اینستاگرام تایید شده اند و یا تعداد قابل توجهی فالوور دارند، می توانند از استیکر های لینک در استوری های خود استفاده کنند.

استیکر های لینک نسبت به لینک های Swipe-Up چند مزیت دارد. مثلا کاربران قادر خواهند بود برای ظاهر آن از بین سبک های مختلف انتخاب کنند، اندازه استیکر ها را تغییر دهند و آنها را در هر جای استوری خود قرار دهند.

بینندگان همچنین می توانند به استوری هایی که دارای استیکر لینک هستند واکنش نشان دهند و به آنها پاسخ دهند. این قبلاً در استوری هایی با لینک Swipe-Up امکان پذیر نبود.

اینستاگرام همچنین در حال بررسی دادن دسترسی به استیکرهای لینک برای حساب های کاربری های بیشتر در آینده است.

در حالی که هم اکنون تغییری در دسترسی افراد به استیکر لینک ایجاد نشده است، اینستاگرام می گوید که در حال بررسی این است که آیا دسترسی استیکر لینک به حساب های کاربری  بیشتری در آینده گسترش یابد یا خیر. تصمیم برای گسترش دسترسی تصمیمی است که باید با دقت گرفته شود، زیرا می تواند بر سلامت و ایمنی اپلیکیشن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر استیکر لینک  توسط کاربران غیر مسئول استفاده شود، می تواند برای انتشار اطلاعات غلط یا ارسال مطالب هرز استفاده شود.

های فن تک از شما دعوت میکند،دیدگاه خود را در ارتباط با این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ