قابلیت YouTube Shorts به کاربران این اپلیکیشن در سراسر جهان ارائه میشود.
یوتیوب با معرفی قابلیت Shorts مدتی ست، سعی دارد رقابتی با تیکتاک به راه بیاندازد. افراد زیادی تا کنون از این ویژگی استفاده کرده اند و همین امر باعث شده است سرانجام این ویژگی برای دیگر کاربران در تمام نقاط جهان در حال انتشار باشد.
در سال گذشته این سرویس برای اولین بار در هند منتشر شد، و پس از آن ۲۶ کشور دیگر از جمله ایالات متحده آمریکا و انگلستان به آن دست پیدا کردند. اکنون YouTube Shorts که هنوز در مرحله بتا است، به بیش از ۱۰۰ کشور دیگر در سراسر جهان به یوتیوب دسترسی دارند، برسد.
YouTube Shorts با ارائه ویدئوهای کوتاه عمودی در حال رقابت با پلتفرم محبوب تیکتاک است و گوگل به ادغام این قابلیت با اکوسیستم گسترده یوتیوب بهعنوان نکته مثبتی در فروش نگاه میکند. این شرکت بهتازگی به تولیدکنندگان محتوای کوتاه در پلتفرم خود اجازه میدهد از ویدئوهای یوتیوب صدا استخراج کنند؛ این قابلیت یکی از مهمترین نقاط قوت تیکتاک است که یوتیوب سعی در اضافه کردن آن به پلتفرم Shorts دارد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که به دنبال روشی برای لینک کردن کلیپهای منتشرشده در بخش شورتز به ویدئوهای یوتیوبی است که صدا از آنها دریافت شده.
از قضا ، در حالی که YouTube تلاش زیادی برای تقلید از قالب تیک تاک می کند ، TikTok در حال آزمایش قالبهای مختلفی است که آن را به یوتیوب نزدیکتر میکند. تیک تاک به تازگی حداکثر طول فیلم خود را سه برابر کرده و به سه دقیقه برای همه رسانده است ، و به آرامی برنامه ها را در سیستم عامل های تلویزیونی مانند Android TV و Fire TV ارائه می دهد.
های فن تک از شما دعوت میکند جهت بحث در مورد این مقاله ، دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید