زاکربرگ از سیاست احراز هویت دو مرحله ای توییتر تقلید می کند

زاکربرگ از سیاست احراز هویت دو مرحله ای (Meta Verified) اشتراکی ایلان ماسک برای فیس بوک و اینستاگرام تقلید می کند.

حساب فیس بوک زاکربرگ
براساس گزارش فون اریا؛ به نظر می رسد فقط توییتر نیست که به دنبال درآمد بیشتر است. امروز مارک زاکربرگ مدیرعامل متا پلتفرم اعلام کرد که متا به زودی سرویس جدیدی را برای احراز هویت دو مرحله ای راه اندازی می کند.

متا سرویسMeta Verified را به عنوان یک بسته اشتراکی برای اینستاگرام و فیس بوک عرضه خواهد کرد. این سرویس با یک نشان تأیید شده نمایش داده می شود. علاوه بر این، بسته اشتراکی با استفاده از "نظارت پیشگیرانه حساب" از مشترکین خود در برابر جعل هویت آنها محافظت می کند. مشترکین Meta Verified همچنین می توانند به کارشناسان مربوطه برای حل مشکلات رایجی که احتمال دارد کاربران اینستاگرام یا فیس بوک با آن مواجه شوند، دسترسی خواهند داشت.

قیمت اشتراک Meta Verified و امکانات آن

این برنامه به مشترکین خود امکانات بیشتری ارائه می دهد. به عنوان نمونه، پست های مشترکین در بخش‌های خاصی از پلتفرم‌های اینستاگرام و فیس‌بوک مانند «جستجو، نظرات و پیشنهادات» به‌طور برجسته نمایش داده می شود. کاربران می توانند در این سرویس خود را «به‌صورت منحصربه‌فرد» معرفی کنند."


این بسته قرار است تا اواخر این هفته برای کاربران استرالیایی و نیوزیلندی اینستاگرام و فیسبوک فعال شود. هزینه ماهانه این سرویس معادل 11.99 دلار خواهد بود. اگر شما از طریق برنامه فیس بوک یا اینستاگرام تحت نسخه های iOS یا اندروید پرداخت را انجام دهید، باید ماهانه 14.99 دلار بپردازید. سئوالی که اینجا مطرح می شود: چرا باید خرید درون برنامه ای از اپ استور یا گوگل پلی استور 25 درصد گران تر باشد؟!


شرایط ثبت نام

افراد با حداقل سن 18 سال به بالا می توانند در این سرویس استفاده کنند و علاوه بر آن، مدت زیادی از انتشار پست قبلی نگذشته باشد. کاربران متقاضی باید کد ملی به همراه تصویری از نام و عکس خود (یا تصویری از گواهینامه رانندگی) را برای مطابقت به فیس بوک یا اینستاگرام ارسال کنند.


زمان انتشار

سرویس احراز هویت جدید قرار است به زودی منتشر شود. متا اعلام کرد: "ما به صورت مستمر حساب های کاربران را کنترل می کنیم و به تخلفات گزارش شده سریع تر رسیدگی می کنیم. البته، قرار نیست هیچ تغییری در حساب های فیس بوک و اینستاگرام ایجاد شود." متا پس از پایان مرحله آزمایشی در استرالیا و نیوزلند، قصد دارد خود را برای انتشار عمومی این سرویس آماده کند.


چاپ