کدام گوشی های سامسونگ اندروید 14 را دریافت می کنند؟!

گوگل در تاریخ 8 فوریه از سیستم عامل جدید اندروید14 رونمایی کرد. اما سئوال اینجاست کدام گوشی های موجود می توانند این نسخه را دریافت کنند؟!

 14 اندروید

بر اساس گزارش فون اریا؛ شرکت گوگل به تازگی از نسخه جدید سیستم عامل اندروید 14 رونمایی کرد. این نسخه تا این لحظه برای گوشی های گوگل پیکسل قابل دسترسی است. حالا دارندگان گوشی های اندرویدی منتظر انتشار عمومی نسخه جدید هستند. اما کدام گوشی ها می توانند این نسخه را دریافت کنند!


سامسونگ غول فناوری کره جنوبی در سال های اخیر پشتیبانی نرم افزاری از محصولات خود را تا حد خیلی زیادی بهبود بخشیده است. قابلیت هایی که گوشی های جدید سامسونگ ارائه می دهند شامل دریافت چهار نسخه بروز رسانی که یک سال از گوشی های پیکسل بیشتر به نظر می رسد. علاوه بر آن، دارای پنج سال پشتیبانی امنیتی است. البته این گوشی ها می توانند نسخه های بروز رسانی ماهانه ای که منتشر می شود را هم دریافت کنند.

پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید می تواند یک دید کلی نسبت به نسخه بعدی اندروید بدهد. سیستم عامل اندروید 14 به بهبود تجربه نمایشگر ادامه می دهد و کاربران قادر خواهند بود سایز فونت را تا 200 درصد برای خوانایی بهتر، بهبود عمر باتری و امکان سفارشی سازی بیشتر افزایش دهند.
نسخه بتای این سیستم عامل بیشتر برای سازندگان برنامه در نظر گرفته شده است. انتظار می رود عرضه رسمی این سیستم عامل جدید در ماه آگوست منتشر شود.

اندروید 14 سامسونگ با رابط کاربریOne UI 6 کار می کند که عرضه نسخه بتای آن در آگوست سال گذشته آغاز شد. اما سامسونگ احتمال دارد انتشار نسخه عمومی آن را اوایل سال جاری انجام دهد. ما در این مقاله فهرستی از گوشی ها و تبلت های سامسونگ را که می توانند اندروید 14 را دریافت کنند جمع آوری کردیم که عبارتند از:


گوشی های گلکسی سری S :

Galaxy S23 Ultra
Galaxy S23+
Galaxy S23
Galaxy S22 Ultra
Galaxy S22+
Galaxy S22
Galaxy S21 FE
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S21+
Galaxy S21

گوشی های تاشو سری Z Fold :

Galaxy Z Fold 4
Galaxy Z Flip 4
Galaxy Z Fold 3
Galaxy Z Flip 3

گوشی های گلکسی سری A:

Galaxy A73
Galaxy A72
Galaxy A53
Galaxy A52 (A52 5G, A52s)
Galaxy A33
Galaxy A23
Galaxy A14
Galaxy A13
Galaxy A04s

گوشی های گلکسی سری M:

Galaxy M53 5G
Galaxy M33 5G
Galaxy M23

گوشی گلکسی سری Xcover:

Galaxy Xcover 6 Pro

تبلت های گلکسی سامسونگ:

Galaxy Tab S8 Ultra
Galaxy Tab S8+
Galaxy Tab S8

گوشی های سری گلکسی اس 23 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که اندروید 14 را دریافت می‌کنند و عرضه آن در ماه اکتبر آغاز خواهد شد.


چاپ