آیا استوری های اینستاگرام شما تکرار می شود؟

بر اساس گزارش‌های کاربران اینستاگرام، سرویس اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو متعلق به این پلتفرم؛ در حال حاضر تحت تأثیر باگی قرار دارد که باعث می‌شود برنامه به‌جای نمایش جدیدترین‌ استوری ها، داستان‌هایی را که قبلاً به اشتراک گذاشته شده را نشان دهد. این باگ در کاربران اپلیکیشن اینستاگرام نسخه های اندروید و iOS تاثیر گذاشته است. برای اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

ins
با این اختلال پیش آمده، کاربران مجبور هستند استوری هایی را که قبلاً در اینستاگرام مشاهده کرده اند، را دوباره تماشا کنند.

این بدان معنی است که اگر کاربر در عرض 24 ساعت دو داستان پست کرده باشد که دیده شده است، برنامه همچنان آنها را به عنوان داستان های "جدید"با حلقه رنگی در اطراف نمایه کاربر، زمانی که کاربر برمی گردد، نشان می دهد. کاربر وقتی برگشت همان داستان‌های قبلی را به عنوان جدیدترین داستان‌ها مشاهده خواهد کرد، انگار برای اولین بار می بینند.


به نظر می‌رسد این باگ بر روی استوری‌های دیگر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر نیز تأثیر منفی می‌گذارد. در نتیجه، اگر کاربری قبلاً سه استوری پست کرده باشد، سپس یک استوری جدید بگذارد، فالوورهای او باید قبل از نمایش آخرین استوری، هر سه استوری را که قبلاً مشاهده کرده بودند، دوباره مشاهده کنند.

برخی از کاربران گفتند که با حذف برنامه و نصب مجدد آن، توانسته اند مشکل را برطرف کنند، اما برخی دیگر موفق نبودند.

باگ حلقه Story همزمان با اضافه شدن ویژگی‌های جدید کنترل والدین در اینستاگرام است تا والدین بتوانند، برای نوجوانان زمان مشخصی را جهت فعالیت در اینستاگرام مشخص کنند. اینکه آیا باگ تکرارشونده Stories به آن کنترل‌های جدید مرتبط است یا خیر، مشخص نیست، اما واضح است که چیزی در این میان درست کار نمی‌کند.
اینستاگرام دقیقاً اعلام نکرده که دقیقاً تا چه زمانی باید منتظر این اصلاح بود، بنابراین اگر استوری اینستاگرام شما برای مدتی طولانی‌تر تکرار می شود، تعجب نکنید.


چاپ