میانبر جدید «پیام جستجو» واتساپ برای اندروید

واتس اپ در حال آزمایش یک گزینه میانبر جدید «پیام جستجو» برای اندروید است. گزینه جدید به صفحه بازطراحی شده اطلاعات تماس و همچنین صفحه اطلاعات گروهی (برای برخی از کاربران) که سال گذشته معرفی شد، اضافه می شود.

واتس اپ در حال کار بر روی یک میانبر جدیدی ستف برای فیلتر کردن گیرندگان هنگام ارسال یک به روز رسانی که در وضعیت جدید قابل مشاهده می باشد، این ویژگی که برای نسخه‌های بتای اندروید و وب واتساپ در دسترس است، به کاربران این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند چه کسانی می‌توانند به‌روزرسانی‌های وضعیت واتساپ را ببینند.
گزینه میانبر «جستجوی پیام» در واتس اپ برای اندروید نسخه بتا نسخه 2.22.6.3 مشاهده شده است. همانطور که گفته شد، میانبر در صفحه بازطراحی شده اطلاعات تماس/ اطلاعات گروه را که در حال آزمایش است مشاهده خواهید کرد .
WABetainfo، که به‌روزرسانی‌های مربوط به واتس‌اپ را ردیابی می‌کند، می‌گوید که میانبر جستجو ، به نظر نمی‌رسد که آنقدرها خوب کار کند! حتی اگر به درستی در حساب واتس‌اپ آزمایش‌کننده‌ها منتشر شده باشد.

whatsapp new search

مطابق تصویری که مشاهده می‌کنید طراحی مجدد اطلاعات تماس/اطلاعات گروهی علاوه بر گزینه‌های «صوتی» و «ویدیو»، گزینه‌های «جستجو» را نیز دریافت می‌کند. طراحی مجدد قبلی گزینه‌های «چت»، «صوتی» و «ویدیو» را دارد . واتس‌آپ که دارای گزینه‌های «صوتی» و «ویدئو» در صفحه اطلاعات تماس و گزینه‌های «صوتی»، «ویدئو» و همچنین «افزودن» در صفحه اطلاعات گروه را دارد.
طبق این واتس‌اپ همچنین میانبرهای حریم خصوصی جدیدی را برای به‌روزرسانی‌های Status برای نسخه‌های اندروید و وب بتا ارائه می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا مخاطبانی را انتخاب کنند که می‌توانند وضعیت به‌روزرسانی‌های آن‌ها را ببینند. طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده در گزارش، کاربران سه گزینه خواهند داشت: «مخاطبین من»، «مخاطبین من به جز»، و «فقط اشتراک‌گذاری با» میتوانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید .


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ