اشتراک‌گذاری لوکیشن در اسنپ‌چت

برنامه اسنپ چت مکان نمای زنده را بر روی پلتفرم خود معرفی کرد تا به کاربران اجازه دهد Live Locationیا همان لوکیشن آنلاین خود را با دوستان به اشتراک بگذارند.

این ویژگی جدید که برای همه کاربران اسنپ چت در سراسر جهان ارائه می شود، به کاربران اجازه می دهد مکان واقعی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. با این حال، اشتراک‌گذاری مستقیم موقعیت مکانی با اشتراک‌گذاری معمولی موقعیت مکانی در اسنپ چت که از سال ۲۰۱۷ از طریق نقشه اسنپ در دسترس است، متفاوت می باشد.
با قابلیت جدید اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی، کاربران در اسنپ چت می‌توانند به‌روزرسانی‌های موقعیت مکانی زنده خود را برای مدتی بین 15 دقیقه تا حداکثر هشت ساعت با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی فقط بین دوستان به صورت فردی کار می کند. این بدان معناست که موقعیت مکانی زنده شما برای کل جامعه در پلتفرم قابل مشاهده نخواهد بود و فقط با دوستی که از این برنامه انتخاب کرده اید به اشتراک گذاشته می شود.

snapchat live location sharing image 1645191656790

شما و دوستتان باید قبل از به اشتراک گذاشتن مکان زنده خود، یکدیگر را به عنوان دوست در اسنپ چت بپذیرید. علاوه بر این، اسنپ چت زمانی که کاربر برای اولین بار به ویژگی موقعیت مکانی زنده دسترسی پیدا می کند، یک پنجره بازشو نشان می دهد، و اساساً به کاربران یادآوری می کند که مکان زنده به طور خاص برای دوستان و خانواده نزدیک است. هدف در اینجا جلوگیری از مسائل مربوط به حریم خصوصی است که ممکن است به دلیل اشتراک گذاری موقعیت مکانی در زمان واقعی ظاهر شود.
ویژگی اشتراک‌گذاری مکان زنده موقت در سراسر جهان از جمعه در سراسر Android و iOS منتشر می‌شود.


نحوه اشتراک گذاری مکان زنده در اسنپ چت
می‌توانید با رفتن به نمایه یکی از دوستانتان که می‌خواهید موقعیت مکانی خود را در زمان واقعی با آنها به اشتراک بگذارید، موقعیت مکانی زنده خود را در اسنپ چت به اشتراک بگذارید. پس از باز کردن نمایه دوست خود، به پایین بروید تا گزینه Share My Live Location را ببینید.
اسنپ چت اکنون یک پاپ آپ به شما نشان می دهد تا شما را در مورد این ویژگی مطلع کند. می‌توانید روی Sounds good ضربه بزنید، ادامه دهید و سپس بازه زمانی را که می‌خواهید مکان زنده شما با دوستتان به اشتراک گذاشته شود را انتخاب کنید.
از آنجایی که این ویژگی فقط بین دوستان به صورت فردی کار می کند، هیچ گزینه ای وجود ندارد که به شما اجازه دهد مکان زنده خود را با چند دوست به طور همزمان به اشتراک بگذارید.
هنگامی که موقعیت مکانی زنده خود را با دوستان خود به اشتراک می گذارید، آنها Bitmoji شما را با نماد ویژه "LIVE" مشاهده می کنند. با این حال، این نماد برای سایرین در برنامه قابل مشاهده نخواهد بود.
ویژگی موقتی Live Location در اسنپ چت به عنوان یک افزونه از Snap Map است که در ژوئن 2017 راه اندازی شد و می توانید بر اساس انتخاب خود، مانند همه دوستان و افراد انتخاب شده، اشتراک گذاری مکان خود را با دوستان خود انتخاب کنید. .
با این حال، اسنپ چت تنها زمانی اطلاعات موقعیت مکانی را به روز می کند که کاربران برنامه را باز کرده باشند.  البته این مورد در ویژگی جدید صدق نمی‌کند، زیرا همچنان مکان زنده شما را برای زمان از پیش انتخاب شده نشان می‌دهد.به طور کلی، ویژگی موقتی Live Location در اسنپ چت مشابه نحوه به اشتراک گذاری مکان زنده خود با مخاطبین خود در واتس اپ عمل می کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ