راه‌های باز کردن یک پیوند در Google Chrome

ترفند پنهان کروم به شما امکان می‌دهد تب‌های خود را دقیقاً همانطور که می‌خواهید سازمان‌دهی کنید

کلیک کردن روی یک پیوند یکی از اساسی ترین کارهای اینترنت است و به نظر می رسد که توضیح دادن در مورد آن واقعاً دشوار باشد. متاسفانه، در واقع همه روشهای باز کردن پیوند در Google Chrome شناخته نشده است. و نیاز به آموزش دارد.

Drag Drop Tabs 1536x1152

در این مطلب های فن تک در مورد صفحات مرورگر کروم صحبت می‌کند، البته تصور نشود که به صورت فلسفی و عمیق در این مقاله قرار به توضیحات جامع در این مورد است،  اگر شما فردی هستید که همیشه تب‌های زیادی در کروم باز دارید و حداقل سعی می‌کنید آنها را مرتب نگه دارید، ممکن است دانستن اینکه می‌توانید لینک‌ها را بکشید و رها کنید و آنها را در هر جایی از برگه‌های موجود خود باز کنید، برایتان جالب و در روند کاریتان موثر باشد. شاید به این صورت نحوه استفاده شما از وب تغییر کند!
اما در واقع کشیدن و رها کردن یک لینک در مرورگرکروم به چه معناست؟
وقتی روی پیوندی در Chrome کلیک می‌کنید، یا صفحه ای را که در حال حاضر در آن هستید باز نگه می دارید،.اگر بر روی tabs راست کلیک کنید، می‌توانید آن را در یک پنجره جدید یا یک پنجره ناشناس باز کنید. البته مساله مهم زمانی ست که سعی می‌کنید همه برگه‌هایTABS- مرتبط خود را در کنار یکدیگر نگه دارید
نحوه کشیدن و رها کردن یک لینک در رایانه
کاربران کروم در ویندوز و macOS احتمالاً بیشترین مزایا را خواهند دید، زیرا استفاده از این قابلیت در رایانه بسیار راحت‌تر از تلفن است. به سادگی بر روی لینک مورد نظر خود کلیک کنید، اما انگشت خود را پایین نگه دارید. آن را در آنجا نگه دارید و پیوند را به بالای پنجره مرورگر خود بکشید. می‌بینید که یک پیش‌نمایش مات کوچک ظاهر می‌شود، و هنگامی که به ردیف برگه‌ها می‌رسید، مکان‌نمای شما یک نماد سبز ایجاد می‌کند. همانطور که پیش‌نمایش را روی برگه‌های موجود خود جابه‌جا می‌کنید، یک فلش سفید نیز مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد کجا باز خواهد شد. انگشت خود را رها کنید تا برگه جدید رها شود.
اگر مطمئن نیستید که چه چیزی در یک برگه وجود دارد، برای لحظه ای ماوس را روی آن نگه دارید تا باز شود و زمانی که پیوندی را که نگه داشته اید رها نکنید، می توانید هر برگه را از این طریق بررسی کنید.
اگر اتفاقی آن را در برگه‌ای بیندازید که فقط پیوند را در آن جای‌گذاری نمی‌کند (مثل Google Docs)، پیوند شما مستقیماً در سمت راست باز می‌شود. همچنین می‌توانید پیوند را مستقیماً در نوار آدرس (به قول Google omnibox) رها کنید و Enter را فشار دهید تا جایگزین آنچه در آن برگه وجود دارد، شود.
و نکته آخر ،اگر می‌دانید چیزی یک پیوند است اما نمی‌توانید آن را بکشید، روی کلمات کلیک راست کرده و از منوی ظاهر شده Copy Link to Highlight را انتخاب کنید. فقط مطمئن شوید که یک پیوند واقعی است، و فراموش نکنید اگر متن معمولی را برجسته کنید، بکشید و رها کنید، فقط آن کلمات را در گوگل جستجو می کند.
نحوه کشیدن و رها کردن لینک روی گوشی
شما نمی توانید این کار را بر روی یک تلفن اندرویدی انجام دهید (یا حداقل ما پس از مدت زمان زیادی متوجه نشده ایم که چگونه این کار قابل انجام هست). اما اگر از Chrome در آیفون استفاده می کنید، می توانید. و از آنجایی که سافاری و کروم روی دستگاه‌های اپل به‌طور مشابه عمل می‌کنند، این کار در سافاری نیز کار خواهد کرد.
در اینجا، انگشت خود را روی یک پیوند فشار دهید و نگه دارید. یک منوی بازشو ظاهر می شود، اما اگر از آن فاصله بگیرید، پیوند باید به یک پیش نمایش شناور با نماد سبز تبدیل شود. سپس، همچنان که پیوند را با یک انگشت نگه داشته اید، از انگشت دیگر استفاده کنید تا روی نوار آدرس در بالا ضربه بزنید تا گزینه های منوی کروم باز شوند. در ادامه، از انگشت دوم خود برای ضربه زدن روی نماد لیست برگه ها (مربع با یک عدد در آن) در پایین صفحه استفاده کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد همه برگه های باز خود را مشاهده کنید و می توانید پیوند را در هر جایی که می خواهید بکشید و قرار دهید، از جمله در یک برگه ناشناس یا روی دستگاه دیگری با استفاده از نمادهای بالای صفحه.
در نهایت اکنون شما تمام راه‌های باز کردن یک پیوند در Google Chrome را می‌دانید. های فن تک امیدوار است این آموزش در روند کاری و فعالیت های روزمره در مجازی گردی وب ها برای شما خوانندگان عزیز موثر باشد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ