نحوه استفاده از ویدیوی تیک تاک در صفحه زمینه گوشی اندروید

کاربرات تیک تاک- TikTok این امکان را دارند که از ویدئو های منتشر شده در این پلتفرم برای صفحه پس از زمینه گوشی اندروید خود استفاده کنند.

آیا ویدیویی در پلتفرم تیک تاک نظر شما را جلب کرده است؟ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه ویدیوهای TikTok را به عنوان والپیپر خود در اندروید تنظیم کنید.. پس با های فن تک همراه شوید.
اگر می‌خواهید تصویر زمینه‌ای را در اندروید تنظیم کنید، می‌توانید از والپیپرهای زنده استاندارد یا هیجان‌انگیزتر استفاده کنید. بک گراندهای زنده می‌توانند سرگرم‌کننده‌تر از تصاویر استاتیک باشند، بنابراین ممکن است بخواهید بیشتر از آن‌ها استفاده کنیدو حتی می‌توانید از ویدیوهای TikTok استفاده کنید.

tiktok

نحوه استفاده از ویدیوهای TikTok به عنوان تصویر زمینه زنده در اندروید
TikTok یک برنامه اختصاصی دارد که به شما امکان می‌دهد هر ویدیویی را روی پلتفرم به عنوان تصویر زمینه خود تنظیم کنید. اگر زمانی با یک ویدیوی هیجان‌انگیز TikTok برخورد کرده‌اید، می‌توانید از آن به‌عنوان تصویر زمینه خود استفاده کنید.
برای انجام این کار، باید اپلیکیشن دیگری را از TikTok دانلود کنید. هنگامی که برنامه را در اختیار دارید، می‌توانید هر ویدیوی TikTok را به عنوان تصویر زمینه خود در Android تنظیم کنید. اما یک نکته وجود دارد،این کار فقط در صورتی کار می‌کند که آپلودکننده ویژگی دانلود را در تنظیمات حریم خصوصی فعال کرده باشد.
در اینجا یک راهنمای گام به گام برای تنظیم هر ویدیوی TikTok به عنوان تصویر زمینه اندروید شما آمده است:
1- والپیپر ویدیوی TikTok را از فروشگاه Google Play به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.
2- برای موافقت با شرایط استفاده از TikTok، برنامه را راه اندازی کنید و روی Continue ضربه بزنید.
3- اکنون برنامه اصلی TikTok را اجرا کنید و هر ویدیویی را که می خواهید جستجو کنید.
4- هنگامی که آن را پیدا کردید، نماد اشتراک گذاری را انتخاب کنید.
5- در زیر منوی اشتراک گذاری، گزینه تنظیم به عنوان تصویر زمینه را انتخاب کنید.
6- در مرحله بعد، از پنجره بازشو انتخاب کنید که آیا می‌خواهید ویدیو را به‌عنوان کاغذدیواری صفحه اصلی یا کاغذدیواری برای هر دو صفحه اصلی و صفحه قفل تنظیم کنید.
7- پس از انتخاب یک گزینه، ویدیو به عنوان تصویر زمینه شما تنظیم می شود.
اینگونه است که هر ویدیوی TikTok را به عنوان تصویر زمینه خود تنظیم می کنید. این راهنما فقط اندروید را پوشش می‌دهد، اما می‌توانید تصویر زمینه ویدیویی را نیز برای کامپیوتر دسکتاپ خود تنظیم کنید.
به یاد داشته باشید، استفاده از تصویر زمینه ویدیویی باتری شما را سریع‌تر خالی می‌کند. اگر عمر باتری نگران کننده است، نباید از کاغذ دیواری ویدیویی یا هر کاغذدیواری پویا دیگری استفاده کنید. در غیر این صورت، به دلیل خالی شدن باتری، آماده باشید تا دستگاه خود را به طور منظم شارژ کنید.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ