با واتساپ استیکر بسازید

واتس اپ اکنون به شما امکان می دهد استیکرهای خود را بسازید

دیگر برای ایجاد استیکر به برنامه های شخص ثالث نیاز نخواهید داشت، حداقل در دسکتاپ.
بسته‌های استیکر جایگزین محبوبی برای شکلک‌ها در واتس‌اپ و دیگر پلتفرم‌ها هستند که راه‌های متنوع‌تری برای ابراز وجود در اختیار شما قرار می‌دهند. ولی یک نقطه ضعف عملکرد استیکر واتس اپ این است که نمی توانید آنها را از داخل برنامه ایجاد کنید، اما این مشکل در حال تغییر است.

whatsapp sticker creation mukul sharma 91mobiles

مشاور سریال Mukul Sharma (h/t: 91mobiles) دکمه‌ای را در نسخه بتا WhatsApp مشاهده کرده است که به شما امکان می‌دهد استیکرهای خود را ایجاد کنید. شارما به Android Authority تایید کرد که این ویژگی در حال حاضر کار می کند و از طریق واتس اپ وب در دسترس است.
این ویژگی واقعاً قابل نیاز است و به کاربر اجازه می‌دهد استیکرهایی از عکس‌ها در رایانه شخصی خود ایجاد کنیم. ویژگی ایجاد استیکر همچنین ابزارهایی را برای برش دقیق تصویر، برش/چرخش و لغو/دوباره تغییرات ارائه می‌دهد.

whatsapp web create sticker 1

این یک تغییر خوشایند نسبت به وضعیت فعلی خواهد بود، زیرا واتس اپ در حال حاضر از کاربران می خواهد تا برنامه های برچسب جداگانه را از فروشگاه Play نصب کنند.هیچ سخنی رسمی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی برای همه (نه فقط کاربران بتا) عرضه می شود، و همچنین هیچ سخنی در مورد اینکه آیا این ویژگی در واتس اپ در تلفن های هوشمند نیز ارائه می شود وجود ندارد. اما ایجاد استیکر در موبایل قطعاً کار بیهوده ای به نظر می رسد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ