قابلیت ارسال و دریافت پول در پلتفرم توییتر

ویژگی انعام توییتر به کاربران این امکان را می دهد که پول را در این پلتفرم ارسال و دریافت کنند. لازم به ذکر است این پلتفرم برای گوشی اندروید فعال میباشد.

توییتر در حال ارائه ویژگی انعام خود است که به کاربران امکان می دهد برای سازندگان محتوای مورد علاقه خود به دستگاه های اندرویدی پول ارسال کنند. پلتفرم میکروبلاگینگ در اوایل سال جاری قابلیت Tip Jar را به پلتفرم iOS معرفی کرد تا به سازندگان، روزنامه‌نگاران و سازمان‌های غیرانتفاعی اجازه دهد از توییت‌های خود در قالب راهنمایی کسب درآمد کنند. کاربران می توانند برای دریافت نکات از طرفداران خود با استفاده از این ویژگی، پیوندهایی را به حساب های Bandcamp، Cash App، Patreon، Paypal و Venmo خود به اشتراک بگذارند. طبق گزارش‌ها، توییتر در توسعه‌ای جداگانه، پشتیبانی از صفحات موبایل شتاب‌دهنده AMP را هم در iOS و هم در اندروید لغو کرده است.

twitter mobile tipping feature android twitter 1637328806842

توییتر در 19 نوامبر(28 آبان ) از طریق توییتی از راه اندازی ویژگی انعام در اندروید خبر داد. کاربران می توانند نماد نکات را از دکمه ویرایش پروفایل به نمایه خود اضافه کنند. اگرچه، در حال حاضر، گروه محدودی از سازندگان، روزنامه‌نگاران و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند آن‌ها را دریافت کنند. توییتر ویژگی Tip Jar را در ماه می (اردبیهشت) امسال معرفی کرد، سپس در ماه سپتامبر(شهریور)، آن را برای تمام کاربران iOS بالای 18 سال منتشر کرد. گفته می‌شود که پلتفرم شبکه اجتماعی در حال کار بر روی این قابلیت است که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق بیت‌کوین نکاتی را دریافت کنند. ویژگی شیشه نوک.
به‌طور جداگانه، توییتر صفحه دستورالعمل‌های AMP خود را در وب‌سایت توسعه‌دهنده خود به‌روزرسانی کرده است تا نشان دهد که پشتیبانی از AMP را متوقف می‌کند. صفحه پشتیبانی که برای اولین بار توسط مشاور SEO Christian Oliveira (@christian_wilde) مشاهده شد، نشان می دهد که توییتر در حال توقف پشتیبانی از این ویژگی است و تا سه ماهه چهارم سال 2021 به تدریج حذف می شود. با پیوند به سایت، توییتر آنها را به نسخه AMP آن صفحه هدایت می کند، اگر نسخه AMP در دسترس بود. با فراخوانی این ویژگی، ناوبری انجام نخواهد شد و کاربران ممکن است مجبور به بارگیری نسخه موبایل یا بومی وب سایت شوند.
برای یادآوری، گوگل AMP را در سال 2016 معرفی کرد تا بتواند محتوای سازگار را سریعتر به کاربران محصول جستجوی خود در موبایل ارائه کند. AMP یک نسخه سبک تر از یک وب سایت را نشان می دهد تا بتواند سریعتر بارگیری کند.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ