اینستاگرام به شما امکان می دهد پست ها را با نسخه دسکتاپ ارسال کنید.

این شبکه‌ی اجتماعی قابلیت امکان ارسال پست از طریق نسخه‌ی تحت وب دسکتاپ و همچنین این امکان که کاربران در پست با هه همکاری داشته باشند را اضافه نموده است.


سالها طول کشید ، اما اینستاگرام بالاخره به شما امکان می دهد از وب دسکتاپ پست ارسال کنید. این شبکه اجتماعی موج جدیدی از به روز رسانی ها را منتشر می کند که در 21 اکتبر(29مهر1400) به اوج خود می رسد ، زمانی که کاربران در سراسر جهان می توانند عکس ها و فیلم های کوتاه (زیر یک دقیقه) را از مرورگر رایانه خود ارسال کنند. البته اگر ترجیح می دهید به تلفن خود دست نزنید ، این قابلیت مفید خواهد بود. این ویژگی به مشاغل و کسب‌وکارها اجازه می‌دهد بتوانند تصاویر و ویدئوهای ثبت‌شده با دوربین‌های گران‌قیمت خود را از طریق نسخه‌ی تحت وبِ دسکتاپِ اینستاگرام روی این شبکه‌ی اجتماعی ارسال کنند.

instagram web post

به روزرسانی های زیادی برای کاربران تلفن همراه نیز وجود دارد. یک ویژگی تست Collabs که از (19 اکتبر) در دسترس است به دو نفر اجازه می دهد تا پست مشترک و Reels را ایجاد کنند. بدین منظور فقط باید شخص مورد نظر را از صفحه‌ی برچسب، دعوت کنید. دنبال‌کنندگان هر دو کاربر، پست اشتراکی را مشاهده خواهند کرد و حتی نظرات و لایک‌ها نیز بین این دو کاربر مشترک خواهد بود. به‌جرئت می‌توان گفت که این ویژگی جدید نسبت به برخی دیگر از قابلیت‌های اینستاگرام مثل پست‌های حمایت‌شده، ارزش بیشتری دارد.
یک آزمایش دیگر که در 20 اکتبر فعال می شود ، به شما امکان می دهد جمع آوری کمک های غیر انتفاعی را مستقیماً از طریق دکمه پست جدید شروع کنید و اقدامات خیریه را ساده کنید. بدین ترتیب افرادی که در زمینه‌ی جمع‌آوری کمک‌های مالی برای خیریه‌ها فعالیت دارند، می‌توانند از این ویژگی کاربردی، نهایت بهره را ببرند. در 21 اکتبر(29مهر) جلوه های Reels بر اساس موسیقی در دسترس قرار خواهد گرفت، از جمله Superbeat (جلوه های ویژه همزمان با ضرب آهنگ) و Dynamic Lyrics (اشعار سه بعدی که همراه آهنگ پخش می شود). این قابلیت ها در تمرکز بر اشتراک گذاری محتوا کمک میکنند.


دیدگاه شما در ارتباط با اینستاگرام و قابلیت هایش چیست؟دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.


چاپ