ویژگی «استراحت کنید» اینستاگرام برای نوجوانان

اینستاگرام ویژگی «استراحت کنید» را جهت دور کردن نوجوانان از محتوای مضر معرفی کرده است.

نیک کلگ، نایب رئیس امور جهانی فیس بوک، روز یکشنبه گفت که اینستاگرام اقدامات جدیدی را برای دور نگه داشتن نوجوانان از محتوای مضر و تشویق آنها به "استراحت" از این پلتفرم انجام می دهد. کلگ این اظهارات را در نمایش وضعیت اتحادیه CNN در کمتر از یک هفته پس از شهادت افشاگر فرانسیس هاگن در کنگره در مورد تحقیقات داخلی انجام داد، که نشان می داد اینستاگرام می تواند بر سلامت روانی جوانان تأثیر منفی بگذارد.
پیرو همین موضوع کلگ میگوید:« ما قصد داریم چیزی را معرفی کنیم که فکر می‌کنم تفاوت قابل توجهی ایجاد می‌کند. هنگامی که سیستم ما متوجه می‌شود نوجوانی در حال مشاهده چندباره یک پست خاص است و محتوای موجود ممکن است برای او مناسب نباشد، ما او را به دیدن مطالب دیگر هدایت می‌کنیم.»
وی افزود که علاوه بر توقف برنامه ها برای پلتفرم Instagram Kids و ارائه اختیارات اختیاری به والدین برای نظارت بر نوجوانان ، این شرکت قصد دارد یک ویژگی "با عنوان" استراحت کنید "را معرفی کند ، جایی که ما از نوجوانان خواهش می کنیم که در هنگام استفاده از اینستاگرام کسی استراحت کنند.
کلگ برای هر دو ویژگی جدول زمانی ارائه نکرد. سخنگوی فیس بوک در پاسخ به ایمیلی از The Verge که به دنبال جزئیات بیشتر است، گفت که این ویژگی ها "هنوز آزمایش نشده اند ، اما به زودی این اتفاق رخ خواهد داد". سخنگو به پست وبلاگی در 27 سپتامبر که توسط سرپرست اینستاگرام آدام موسری اشاره کرد که در آن ذکر شده بود که این شرکت در حال "بررسی" ویژگی ها است:
« ما هفته گذشته اعلام کردیم که در حال بررسی دو ایده جدید هستیم: تشویق مردم به موضوعات دیگر در صورت تمرکز بر محتوایی که ممکن است به مقایسه اجتماعی منفی کمک کند و قابلیتی به نام «استراحت کنید» که افراد را به استراحت کردن هنگام کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام تشویق می‌کند. ویژگی دوم به کاربران کمک می‌کند که لحظه‌ای مکث کنند و با خود فکر کنند آیا زمانی که در حال صرف کردن آن هستند معنی‌دار است یا خیر.»

instagram take a break feature 05

. فیس بوک در پی گزارش های وال استریت ژورنال بر اساس اسناد داخلی ارائه شده توسط هاوگن در چند هفته گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. هاوگن ، مدیر محصول سابق فیس بوک ، سه شنبه در کنگره در جلسه ای که بر تحقیقات داخلی شرکت متمرکز بود و نشان داد اینستاگرام می تواند سمی باشد ، به ویژه برای دختران نوجوان ، شهادت دهد

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید.


چاپ