رونمایی از خودروی شاسی بلند لکسوس RZ مدل 2023

شرکت لکسوس در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی توکیو از خودروی شاسی بلند لکسوس RZ مدل 2023 رونمایی کرد.

مدل 2023 rz خودروی شاسی بلند لکسوس

خودروی برقی شاسی بلند لکسوس RZ یک خودروی ایده آل برای سفرهای جاده ای است. این خودرو مجهز به دو موتور 150 کیلو واتی با توان خروجی بالا در جلو و عقب است. این خودرو زیر نظر راننده معروف مسابقات آقای ماساهیرو ساساکی طراحی و ساخته شد.


سازندگان برای این که ظاهر Sport RZ را اسپرت تر جلوه دهند، ارتفاع بدنه آن را به اندازه 35 میلی لیتر کاهش داده اند. از ویژگی های دیگر شاسی بلند RZ 2023 می توان به هواکش های بزرگ، گلگیرهای برجسته، کاپوت فیبرکربنی، اجزای آیرودینامیک و طرح های آبی رنگ موجود در نقاط مختلف اشاره کرد. به نظر می رسد این خودرو از نسخه استاندارد لکسوس RZ متفاوت تر باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در زمینه قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است. اما، از آنجایی که پلتفرم باتری الکتریکی RZ در حال حاضر وجود دارد پس، می توانیم به زودی شاهد تولید آن باشیم.

lexsus rz 2

عملکرد رانندگی RZ Sort بهبود یافته و بنابراین تجربه رانندگی بهتری را به راننده ارائه می‌دهد. رنگ غالب خودرو به رنگ سفید یخی است که وقتی نور به آن می تابد یک بافت درخشان و ظریفی را ایجاد می کند. رنگ آبی که در حاشیه می بینید عملکرد تمیز و پویا باتری های برقی را بیشتر جلوه می دهد و کمک می کند خودرو اسپرت تر به نظر برسد.

یکی از امکانات اختیاری آن، قفسه آلومینومی است که معمولا برای حمل وسایل طبیعت گردی از آن استفاده می شود. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند این قابلیت را به همراه یک چادر مسافرتی کرم رنگ برند Yakimaدر زمان خرید خودرو سفارش دهند.


چاپ