مشخصات فنی مرسدس بنز 2023 GLC

طبق گزارش های فن تک، خودروی کراس اوور جدید مرسدس بنز در سال 2023 دارای یک موتور4 سیلندری با 204 اسب بخار و نیروی محرکه 320 نیوتن متر گشتاور می باشد.

glc 300 تصویر

قدرت موتور این خودرو به وسیله گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته در مدل GLC300 4Matic به هر چهار چرخ و مدل GLC300 به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.
کلاس GLC جدید مرسدس بنز نسبت به مدل‌های قبلی کاراتر و کارآمدتر می باشد زیرا از فناوری به‌روز، ضریب کشش کمتر، تنظیم برقی پنجره جلو و ورودی‌های هوا بهره می برد.


در طراحی المان‌های ظاهری نسل جدید کراس‌اوور، از کلاس C استفاده شده است. چراغ‌های LED جلوی اتومبیل طراحی مجدد شده و کاملا از پنجره جلویی جداست. چراغ‌های چند میلیمتری نیز از قاب پنجره جلو فاصله دارد.
این خودرو در مدت 6.7 ثانیه شتاب آن از صفر به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. حداکثر سرعت آن در حالت ماکزیمم به 250 کیلومتر در ساعت (155 مایل در ساعت) محدود می شود.

glc 300 نمای داخلی خودروی
فضای داخلی
فضای داخلی شاسی بلند GLC مدل ۲۰۲۳ از نظر طراحی نمای بهتری دارد. این خودرو دارای نمایشگر لمسی عمودی در اندازه ۱۱.۹ اینچ است که از مدل AMG SL جدید اقتباس شده و به صورت لمسی می توان از کنترل‌های روی فرمان و کنترل صوتی استفاده کرد.

glc 300 تصویر فضای داخلی

طراحی دیجیتالی کابین مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۲۳ به کیلومترشمار قابل تنظیم ۱۲.۳ اینچی ادامه پیدا می‌کند و می‌توان در زمان خرید تعداد و اندازه نمایشگرها را تغییر داد. نمایشگرهای قابل تنظیم با کنترل‌ها و دکمه‌های بیشتری در قسمت درب‌ها اضافه شده است.
مرسدس بنز تصمیم گرفته تا ارتفاع فضای بالای سر سرنشینان خودرو را کم کرده و در مقابل فضای راحتی بیشتری به قسمت پای آن ها اضافه کند. فضای صندوق عقب مرسدس بنز ۷۱ لیتر از مدل قبلی بیشتر بوده و به ۶۲۰ لیتر می رسد. صندلی‌های ردیف دوم به صورت برقی و با کنترل از راه دور می توان جمع نمود تا فضای بار بیشتری در اختیار راننده قرار گیرد.


چاپ