مشخصات کادیکلاک شاسی بلند مدل اسکالید 2022 V

شرکت خودروسازی جنرال موتورز با نام تجاری کادیلاک، در سال 2022 از جدیدترین خودروهای شاسی بلند برقی خود با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا با نام اسکالید V رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با امکانات کادیلاک مدل اسکالید تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

scalid

خوشبختانه، به دلیل اندازه بزرگ اسکالید، کادیلاک می تواند بسیاری از ویژگی ها را در آن تطبیق دهد. کابین آن، ازچرم ظریف، چوب اصلی و تزئینات فلزی براق تشکیل شده است. یک صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ و خمیده در قسمت داشبورد قرار دارد و نمایشگرها اطلاعات سرگرمی را به شیوه ای منحصربفرد نمایش می دهد. نمای بیرونی Escalade از خودروی مفهومی زیبای اسکالا الهام گرفته شده است اما در اندازه XXL و با شکل جعبه‌ای Escalade سازگار شده است. اکثر اسکالیدها با موتور  استاندارد 6.2 لیتری نوع V-8 کار می کنند، اما کادیلاک جدید، یک موتور 3.0 لیتری توربو دیزل شش خطی کم مصرف تر را به عنوان یک آپشن جدید ارائه می دهد. صرف نظر از موتور، سواری و هندلینگ اسکالید هم تراز با خودروهای لوکس است.

چه ویژگی جدیدی برای سال 2022 به آن اضافه شده است؟

دستیار حفظ بین خطوط و هشدار خروج از خط آن، در هر دو نسخه استاندارد تریم لوکس پایه ارائه شدند، در حالی که مدل های Premium Luxury، Sport و Platinum اکنون علاوه بر این ویژگی ها، با قابلیت رانندگی نیمه خودران سوپر کروز کادیلاک و همچنین ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب عرضه می شوند.

برای اینکه بهترین ویژگی‌هایش Escalade را ببینید، باید به سراغ نسخه تریم پلاتینیوم لوکس ممتاز بروید. دارای ویژگی هایی از قبیل چرم نیمه آنیلین، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی 16 جهته با قابلیت ماساژ، بسته شدن درها به صورت خیلی نرم و سیستم صوتی AKG با 36 بلندگو می باشد. همچنین به صورت استاندارد دارای ویژگی پارک خودکار، نمایشگر هدآپ و کروز کنترل تطبیقی ​​است.

موتور، گیربکس و عملکرد

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند کادیلاک از یک موتور 6.2 لیتری مدل 8V- با قدرت 420 اسب‌بخار استفاده می‌کند و می‌تواند نیمی از سیلندرهای خود را هنگام حرکت برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت غیرفعال کندو با یک توربو دیزل 3.0 لیتری شش سیلندر خطی حرکت کند. یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک برای هر دو موتور استاندارد دارد و خریداران می توانند بر اساس نیازهای فردی خود از میان تنظیمات عقب یا چهار چرخ متحرک استفاده کنند. همانند برادران خود، شورولت تاهو و سابربن و جی‌ام‌سی یوکان، اسکالید از سیستم تعلیق عقب مستقل استفاده می‌کند تا سواری نرمی داشته باشد. مدل‌های رده بالاتر نیز سیستم تعلیق بادی با دمپرهای تطبیقی ​​را ارائه می‌دهند که از کمک فنرهای کنترل‌شده توسط کامپیوتر استفاده می‌کنند. شاسی بلند Escalade ESV می تواند در زمان 5.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد.

مصرف سوخت در دنیای واقعی

اسکالیدهای دیفرانسیل عقب دارای سرعت 15 مایل بر گالن در مسافت های درون شهری، 20 مایل بر گالن در بزرگراه ها و 17 مایل بر گالن به صورت ترکیبی هستند. با اضافه کردن سیستم چهار چرخ محرک، هر کدام یک از این اعداد 1 مایل بر کیلوگرم کاهش می یابد.

داخلی، راحتی و باربری

اسکالید 2022 به عنوان گل سرسبد خط تولید کادیلاک، خیلی به تشریفات داخل کابین پرداخته است. در نسخه تریم پایه لوکس، از چرم مصنوعی استفاده شده است. مدل‌های پلاتینیوم دارای پوسته‌های نیمه آنیلین نرم هستند. داشبورد و پانل درها با روکش چرمی، جلوپنجره بلندگوهای آلومینیومی و نور محیط داخلی قابل تنظیم، برای سرنشینان ظاهری مجلل ایجاد می‌کند. این خودرو در هر دو مدل استاندارد و شاسی بلند ارائه می شود که دومی فضای پای بیشتری را برای سواران ردیف سوم و فضای بار بیشتر ایجاد می کند.


چاپ