AVINYA نسل جدید خودروهای برقی تاتاموتورز

AVINYA نسل جدید خودروهای برقی جدید تاتا موتورز (EV) هند است که در نمایشگاه حمل و نقل 2022 امسال رونمایی شد. نام AVINYA که از زبان سانسکریت گرفته شده مخفف "نوآوری" است. این خودرو دارای فناوری عصر جدید، نرم افزار و هوش مصنوعی است که برای سرنشینان خود سلامتی و آرامش در حین رانندگی را به ارمغان می آورد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این خودرو تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

Avina
گروه خودروسازی TPEM با ارائه این خودرو آماده است تا نسل جدیدی از خودروهای برقی را راه‌اندازی کند که فضای داخلی آن دوباره طراحی شده است. این خودروی برقی تندرو تا سال 2025 به بازار عرضه خواهد شد.


یک طراحی بی نظیر:
طراحی AVINYA که در اصل از یک کاتاماران (شناورهای تندرو) الهام گرفته شده است. این دستگاه از یک جلوه زیبا به همراه چراغ های فوق العاده الکتریکی است. این کانسپت با ترکیبی از ظاهری جدید در دسته بندی بهترین‌های خودروهای جهان قرار می گیرد. امکانات این محصول تجملات و تطبیق‌پذیری یک SUV (خودروهای شاسی بلند) را با جادار بودن و عملکرد یک MPV (در دسته بندی کلاس متوسط خودروها قرار دارد. یعنی چیزی بین شاسی بلند و شاسی کوتاه)ترکیب می‌کند.

Avina 1
نکته قابل توجه در طراحی جلو و عقب خودرو، شکل جدید DRL (چراغ های روشنایی) آن می باشد که اشاره ای ظریف به تعهد شرکت برای افزایش کیفیت زندگی است و گامی اساسی در تکامل خودروهای الکتریکی محسوب می شود.
کانسپت AVINYA بر طراحی انسان محور تمرکز دارد و نوید یک سفر هیجان انگیز را می دهد. از گنبد آسمانی که حس کلی فضا و نور طبیعی را تقویت می‌کند تا فرمان الهام‌گرفته از کنسول کاربردی، سیستم‌های فعال صوتی برای رابط عمیق‌تر برای همه سرنشینان، تا مواد پایدار مورد استفاده، که در این محصول گنجانده شده و در نهایت لمس نهایی پخش کننده رایحه خوش بو که شما را در محیطی آرام بخش، آرام می کند.

Avina 2
علاوه بر این، خودروی AVINYA را بدون صفحه نمایش ساخته اند تا از هرگونه مزاحمت در داخل خودرو جلوگیری کند و محیطی بدون استرس برای ذهن و روح ایجاد کند.

AVINYA به گونه ای مهندسی شده است که جادار، پایدار و در عین حال هوشمند باشد. از طرف دیگر چابکی و استحکام را با بهره گیری از معماری معطف GEN3 ارائه می‌کند و در عین حال از اتصال نسل بعدی، سیستم‌های کمک راننده پیشرفته( سیستم خودران) ، عملکرد و کارایی پیشرفته ای نیز برخوردار است. پلت فرم خودروسازی هند که در دنیای حمل و نقل جهانی پیشتاز است، ایمنی بالایی داشته و دارای محافظ ضد آب و گرد و غبار می باشد که خودرو را برای مقابله با هر شرایط جوی آماده می کند.


این معماری از اجزای الکترونیکی کارآمد، استراتژی‌ها و الگوریتم‌های مدیریت انرژی ویژه ای برای مدیریت بهره‌وری استفاده می کند. این خودرو برای مدیریت وزن خود، از مواد سبک وزن و بدنه مناسب یک خودروی پیشرانه EV بهره برده است. علاوه بر این، باتری مورد استفاده در آن؛ از قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع، البته با توجه به امکانات زیرساخت، پشتیبانی می‌کند. با یک بار شارژ حداقل مسافتی که در کمتر از 30 دقیقه می تواند طی کند 500 کیلومتر ثبت شده است.


چاپ