خریداری لامبورگینی مدل Urus Performante توسط پلیس دبی!

شرکت لامبورگینی اولین خودروی شاسی بلند مدل Urus Performante را پایان سال 2023 به پلیس دبی تحویل داد.

خودروی شاسی بلند لامبورگینی 2024

نمایندگی لامبورگینی در دبی همکاری نزدیکی با پلیس امنیت این کشور دارد. این شرکت به تازگی یک دستگاه خودروی شاسی بلند مدل Urus Performante را قبل از شروع سال نو میلادی به پلیس دبی تحویل داد. لامبورگینی در آستانه شصتمین سالگرد تاسیس خود قرار دارد. سازنده مطرح خودروهای لوکس در حاشیه مراسمی که در نمایشگاه هوایی دبی 2023 برگزار شد.

پائولو سارتوری، رئیس منطقه خاورمیانه و آفریقا لامبورگینی خودرو در حاشیه نمایشگاه هوایی دبی 2023 کلیدهای سوپر شاسی‌بلند اوروس پرفورمنت را به سرلشکر احمد محمد بن ثانی، سرپرست فرماندهی کل پلیس دبی اهدا کرد. او در این مراسم گفت:«ما از ادامه همکاری خود با پلیس دبی و حمایت از ماموریت حیاتی آنها در زمینه امنیت عمومی بسیار خوشحالیم. ما نسخه پایه اوراس را در سال 2024 به پلیس دبی تحویل دادیم و در حال حاضر نسخه جدید آن را معروف به Urus Performante با قدرت مانور بیشتر تحویل می دهیم. این کار نه تنها به افزایش امنیت و ایمنی شهر کمک می‌کند، بلکه نشان‌دهنده حضور طولانی‌مدت برند ما در امارات متحده عربی نیز هست.»

همانطور که در متن بالا اشاره شد، لامبورگینی Urus Performante نسخه بالاتر شاسی‌بلند Urus است که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. این خودرو از یک موتور V8 4.0 لیتری توربوشارژر با قدرت 666 اسب بخار و گشتاور 850 نیوتن‌متر استفاده می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است.

Urus Performante در مقایسه با نسخه استاندارد Urus، 47 کیلوگرم سبک‌تر است و نسبت قدرت به وزن آن 3.2 به 1 می رسد. شتاب خودرو در مدت زمان 3.3 ثانیه می تواند از حالت صفر به 100 برسد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 306 کیلومتر بر ساعت است.

خودروی شاسی بلند لامبورگینی2024 بدنه کناری

Urus Performante علاوه براین، امکانات زیادی مانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی، سیستم کنترل کشش و پایداری، سیستم چهار چرخ محرک، سیستم ترمز دیسکی کربن سرامیکی، سیستم تعلیق فعال، سیستم فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سیستم صوتی Bang & Olufsen، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، سیستم اطلاعات و سرگرمی، دوربین دید عقب، دوربین دید جانبی، سیستم دید 360 درجه و سیستم کمکی پارک دارد
از جمله ویژگی‌های خاص Urus Performante می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اسپویلر عقب جدید فیبر کربنی
• رینگ‌های آلیاژی فورج شده سفارشی 22 و 23 اینچی
• سیستم اگزوز اسپرت
• کابین با تزئینات فیبر کربنی

خودروی شاسی بلند لامبورگینی2024 بدنه پشتی

خودروهایی پورشه کاین توربو GT و آئودی RS Q8 در کلاس خودروی Urus Performante هستند. لامبورگینی شاسی بلند اوروس پرفورمانته را براساس نیازهای پلیس امارات تغییراتی داد تا بتواند آنها را برآروده کند. رنگبندی خودرو ترکیبی از رنگ سفید وسبز کلاسیک است و روی کاپوت و درهای کناری آن لوگوی پلیس امارات حک شده است. اسپویلر عقب خودرو را یک نوار LED آبی رنگ با تابش نور 360 درجه تشکیل می دهد که با رنگ آژیر برقی آن یکی است. در فضای داخلی خودرو امکاناتی هم برای سرنشینان آن مانند جعبه اسلحه زرهی، نمایشگر پیام تاشو، محفظه مخصوص در صندوق عقب برای نگهداری تجهیزات خدماتی و دفیبریلاتور برای پاسخ به کمک های اولیه قرار داده شده است.

ژنرال احمد محمد بن ثانی، سرپرست فرماندهی کل پلیس دبی هم در این مراسم از همکاری با نمایندگی لامبورگینی قدردانی کرد. او در ادامه گفت: « لامبورگینی اوروس پرفورمانته جدید، با هدف تلاش برای افزایش نیروهای گشت‌زنی در سراسر شهر به ناوگان پلیس اضافه می شود. پلیس دبی با کمک این خودروی سوپر شاسی‌بلند با عملکرد بالا می تواند خدمات بهتری را به شهروندان و گردشگران ارائه دهد.»


چاپ