معرفی مدل جدید Mini Brick Lane (گالری تصاویر)

جدیدترین نسخه از نسخه های ویژه Mini، مدل ها یی در منطقه هنری افسانه ای بریتانیا هستند. که در این مطلب های فن تک به شما معرفی میکند.

وقتی نوبت به حفظ علاقه به خطوط مدل قدیمی می‌رسد، مدل‌های نسخه ویژه سنت قدیمی صنعت خودرو هستند. آخرین نسخه در این سنت بزرگ، نسخه جدید Mini Brick Lane است که در مدل‌های Cooper S Hardtop 2 و 4 Door این خودروساز عرضه می‌شود.
این مدل‌های Brick Lane که به‌تازگی معرفی شده‌اند، که در اواسط ماه مارس(فروردین1400) وارد نمایندگی‌ها می‌شوند، دارای رنگ نقره‌ای سفید متالیک با سقف‌های آبی روح و گرافیک ویژه روی کاپوت و بدنه هستند. هدف دوم این است که ظاهر و احساس خیابان بریک لین لندن را به ذهن بیاورد، منطقه هنری که به خاطر صحنه غذا، بازارهای قدیمی و ساخت و سازهای آجری همه‌جانبه‌اش معروف است. این مدل‌های نسخه ویژه، دارای خطوط ویژه Brick Lane در دریچه‌های گلگیر جلو و تزئینات ستون b، و همچنین چرخ‌های 17 اینچی Tentacle Speke هستند.

mini resolute untamed untoled cooper countryman clubman 112

تجهیزات استاندارد شامل سقف پانوراما، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، روکش چرمی Carbon Black Cross Punch با گرمکن صندلی ها و چرخ، و همچنین تریم مشکی پیانو می باشد.
در بخش فناوری کابین، بسته نمایشگر لمسی Mini's Navigation Plus که شامل موارد زیبایی مانند شارژ بی سیم، Apple CarPlay و دسته ابزار دیجیتال است، به همراه صدای ممتاز هارمن کاردون به صورت استاندارد ارائه می شود.
MSRP مدل‌های Mini Brick Lane 2022 از 36525 دلار برای Cooper S Hardtop 2 Door یا 37525 دلار برای چهار در بلندتر شروع می‌شود (هر دو قیمت شامل هزینه مقصد بسیار مناسب و معقول 850 دلاری است). بهتر از آن، خریداران می‌توانند بدون پرداخت هزینه، گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه را انتخاب کنند.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر این خودرو جذاب دعوت میکند.


چاپ