اتوبوس حمل و نقل خودران Xcelsior AV معرفی شد

Flyer شرکت سازنده اتوبوس های سنگین حمل و نقل و Research Robotic شرکت توسعه دهنده وسایل نقلیه خودران مستقر در مریلند ازXcelsior AV اتوبوس حمل و نقل خودران

رونمایی کرد طبق گزارشات newatlas ، Xcelsior AV اولین اتوبوس حمل و نقل خودمختار سنگین آمریکای شمالی است.
برنامه خودمختار خود را New Flyer با تحقیق Robot در ماه می سال 2019 شروع کرد و با استفاده از سه اتوبوس کاملا برقی Charge در کانکتیکات، سال گذشته راه اندازی کرد. و در حال حاضر اولین اتوبوس اختصاصی سطح 4 آماده ارائه میباشد.
رئیس تحقیقات رباتیک و مدیرعامل شرکت Robotic Research "آلبرتو لاکاز در ارتباط با این موضوع گفت: نه تنها فناوری خودمختار ایمینی حمل و نقل را افزایش میدهد ،همچنین انتظار میرود که باعث افزایش توان مصرفی و استفاده از وسایل نقلیه شود. اتوبوس های خودکار پتانسیل بهبود الگوهای ترافیکی و کاهش ترافیک توقف و حرکت را دارند و نه تنها کاربران حمل و نقل جمعی ، بلکه کل زیرساخت ها را نیز سود می برند، New Flyer یک راه حل جهت حمل و نقل کاملاً یکپارچه و هوشمند را معرفی کرده است، وسیله نقلیه عصر جدیدی که حمل و نقل را به عنوان یک سرویس باز میکند و از پیشرفت های فن آوری در صنایع استفاده می کند. چراکه راهی برای حمل و نقل ایمن تر ، تمیزتر ، کارآمدتر و در دسترس برای مردم ایجاد می کند.

bous

فناوری رانندگی خودکار AutoDrive شرکت Robot Research مغز سیستم وسیله نقلیه خودران است، که از داده های جمع آوری شده توسط سنسورها مانند دوربین ها ، LiDAR ، GPS و رادارها برای ایجاد یک مدل سه بعدی از جهان در اطراف خودرو و همچنین شناسایی سایر وسایل نقلیه ، عابران پیاده استفاده می کند. این سیستم با تنظیم درایو به سیم وسیله نقلیه کار می کند تا در صورت لزوم هدایت شود ، به هم بپیچد و ترمز کند و حتی در صورت عدم دسترسی به داده های GPS می تواند خودرو را به راحتی هدایت کند ، مورد قابل توجه دیگر این است که اتوبوس می تواند به حوادث واقعی در زمان وقوع پاسخ دهد. .
از دیگر فن آوری های کمکی می توان به کمک پارک هوشمند برای هشدار نقطه کور و کاهش برخورد اشاره کرد. این سیستم امکان برقراری ارتباط بین خودرو و همچنین زیرساخت وسیله حمل و نقل برای ادغام در شهرهای هوشمند را فراهم می کند و اپراتورها همچنین می توانند در آمار عملکرد جمع آوری شده توسط سیستم جمع آوری داده های یکپارچه غوطه ور شوند.
Xcelsior AV با طول 41 فوت دارای 40 صندلی ، فضای مخصوص مسافران ایستاده و دو مکان برای استفاده کنندگان از ویلچر است و از سیستم پیشرانه برقی باتری New Flyer's Charge تغذیه می کند. هرچندکه پیکربندی واقعی آن مشخص نشده است. سایر اعضای خانواده اتوبوس کاملاً برقی حمل و نقل Charge می توانند باتری های 160 کیلووات ساعت تا 466 کیلووات ساعت را با حداکثر 225 مایل (360 کیلومتر) در هر محدوده شارژ میزبانی کنند و عملکرد ساعت به لطف پشتیبانی از راه حل های شارژ پلاگین و داخل مسیر برای اطراف طراحی شده اند.


چاپ