سه چرخه برقی تویوتا با ویژگی خاص(گالری تصاویر)

تویوتا یک اسکوتر برقی سه چرخه با نام سی پلاس واک که برای حمل سرنشین نشسته و ایستاده طراحی شده است، رونمایی کرد

تویوتا یک اسکوتر برقی با سه چرخ به نام C+walk (پلاس واک)معرفی کرد که عمدتا برای کمک به افرادی که در راه رفتن مشکل دارند ، ساخته شده است. این دوچرخه جدید تویوتا نسبتاً سبک است، و به گونه ای طراحی شده است که کارکرد آن آسان باشد، در این سه چرخه مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی های فناوری جای داده شده است.
سه چرخه سی پلاس واک به اسکوترهای برقی که با سرعت زیادی در شهرهای جهان فروخته می‌شوند و پیاده‌روهای شهرها را شلوغ کرده‌اند، نزدیک‌تر است تا چیزی که فکر می‌کنید بتواند بهترین وسیله‌ی نقلیه برای تجربه‌ی زندگی آرام باشد. به نظر می‌رسد طرح سی پلاس واک از مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی گرفته شده است و طرح سه‌چرخ آن به تویوتا اجازه می‌دهد، پلتفرم سواری ایجاد کند که گسترده‌تر از اسکوترهای لایم (Lime) به نظر می‌رسد. نسبت‌های سی پلاس واک غیر معمول است؛ اما طراحان تویوتا آن را طوری طراحی کرده‌اند که تقریباً به اندازه بدن یک انسان، فضا را اشغال کند.
نیروی پیاده روی C+از یک موتور الکتریکی یکپارچه شده در چرخ جلو تامین می شود که از یک باتری لیتیوم یون قابل جابجایی خارج می شود. محدوده سواری آن حدود 8.5 مایل است و شارژ بسته تقریباً دو ساعت و نیم طول می کشد. حداکثر سرعت آن 6 مایل در ساعت است، اگرچه کاربران می توانند محدودیت سرعت پایین تری را تعیین کنند. همچنین قابلیت صعود از شیب شش درجه ای را دارد.هرچند برخی از محدودیت هایی نیز برای این اسکوتر وجود دارد.قد کاربران باید بین ۱۴۰ تا ۱۸۵ سانتی‌متر باشد و وزن آن‌‌ها به کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم برسد؛ بنابراین استفاده از این اسکوتر برقی برای افراد قدکوتاه، بازیکنان قدبلند بسکتبال NBA و کشتی‌گیران سنگین‌وزن سومو ممنوع است!
اگرچه این یک وسیله حمل و نقل منطقی و اساسی است، اما C+دارای ویژگی هایی است که حتی در تویوتت Corolla وجود ندارد.. اگر مانعی را تشخیص دهد، بوق می زند، در صورت نزدیک شدن برخورد سرعت آن را کاهش می دهد و مجهز به عملکرد کنترل سرعت چرخش است که زاویه فرمان را تجزیه و تحلیل کرده و در صورت نیاز سرعت را کاهش می دهد. همچنین دارای دنده عقب است که امیدوارم کرولا قدیمی شما نیز از آن برخوردار باشد.

tutaescoter

این برنامه برای افراد مسن که در مشاغلی که نیاز به پیاده روی زیادی دارند کار می کند، افرادی که به طور منظم نیاز به پیاده روی در امکانات بزرگ (مانند فرودگاه ها و کارخانه ها) دارند، و کسانی که در یک مکان بزرگ مانند یک پارک گشت و گذار می کنند. با نگاهی به آینده، این شرکت امیدوار است C+برای استفاده در جاده های عمومی که در آن برای افرادی که نمی توانند مسافت های طولانی را پیاده روی کنند ، مفید باشد.
فروشندگان در ژاپن فروش ، فروش نقدی و اقساطی و اجاره سی پلاس واک را در اکتبر 2021 (مهر 1400)آغاز می کنند. قیمت گذاری از 341،000 ین ژاپن شروع می شود، مبلغی که تقریباً 3100 دلار با نرخ تبدیل فعلی نشان می دهد. هنوز مشخص نیست این اسکوتر برقی سه‌چرخه راهی آمریکا خواهد شد یا نه؛ اما در ژاپن نسخه‌ی مجهز به صندلی و نسخه‌ای برای حمل و کشیدن ویلچر وجود دارد که قیمت آن‌ها بالاتر است. این دو نسخه محصولی جدا سی پلاس واک نیستند و اکنون در حال آماد شدن برای تولید انبوه هستند.
اگرچه اسکوتر مخصوص بچه ها خیلی کوچک ، خیلی کند و یا هر دو باشد، خانواده C+ تویوتا (سی پلاس )همچنین دارای یک مینی ماشین غلاف دار با نام (سی پلاس پاد )C+ pod میباشد که افراد میتوانند از آن استفاده کنند.


های فن تک شما را به تماشای تصاویر اسکوتر برقی سه چرخ سی پلاس واک. تویوتا دعوت میکند.


چاپ