هوش مصنوعی می‌تواند دستورالعمل‌ها را به واقعیت افزوده تبدیل کند.

دارپا روی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند که می‌تواند دستورالعمل‌ها را به واقعیت افزوده تبدیل کند.

واشنگتن – آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی قراردادی به ارزش 5.8 میلیون دلار با تیمی که یک سیستم هوش مصنوعی می‌سازد، منعقد کرده است که می‌تواند راهنمای دستورالعمل‌ها را اسکن کرده و آن داده‌ها را به دستورالعمل‌های سیستم‌های واقعیت افزوده تبدیل کند.

BHHWBFVN6VGGBK6O7M2QZ2MOBE

شرکت‌ها هم‌اکنون از فناوری‌های واقعیت افزوده در فرآیندهای تولید خود استفاده می‌کنند. برای مثال، لاکهید مارتین از عینک واقعیت افزوده در مونتاژ سیستم های فضایی خود برای ناسا استفاده می کند. با روشن بودن عینک، تکنسین‌ها می‌توانند اطلاعات و دستورالعمل‌های مربوطه را در فضای اطراف خود در حین انجام کار خود ببینند، و آنها را از رفتن مداوم به این طرف و آن طرف برای مشورت با کتابچه‌های راهنمای فیزیکی یا نمایشگرهای رایانه نجات دهند.
بر اساس قرارداد 5.8 میلیون دلاری، PARC، یک شرکت زیراکس، با دانشگاه کالیفرنیا در سانتا باربارا، دانشگاه روستوک در آلمان و واقعیت وصله شده در پروژه هضم چندوجهی خودمختار برای پشتیبانی هدف گرا AMIGOS برای پروژه ادراکی همکاری خواهد کرد. برنامه راهنمای کار را فعال کرد. به طور خلاصه، هدف این است که کتابچه‌های کاغذی و ویدیویی موجود را که امروزه استفاده می‌شود، و به طور خودکار برای استفاده در سیستم‌های واقعیت افزوده تبدیل کنید.
چارلز اورتیز، محقق اصلی AMIGOS، در بیانیه‌ای گفت: واقعیت افزوده، بینایی رایانه، پردازش زبان، پردازش گفت‌وگو و استدلال، همگی فناوری‌های هوش مصنوعی هستند که صنایع مختلف را به‌طور جداگانه مختل کرده‌اند، اما هرگز به این شکل هماهنگ و هم‌افزون نبوده است. . پروژه AMIGOS با استفاده از مواد آموزشی موجود برای ایجاد راهنمایی AR جدید، این حرکت را تسریع می‌کند و هدایت کار و بازخورد در زمان واقعی را بر اساس تقاضا در دسترس قرار می‌دهد.
تیم ها دو سیستم متفاوت اما مرتبط را به دارپا تحویل می دهند. اولین مورد، یک سیستم هوش مصنوعی است که می‌تواند اطلاعات وظایف را از متون، تصاویر و ویدئوها استخراج کند. سیستم دوم آن اطلاعات را دریافت می کند و بر اساس آن یک راهنمای واقعیت افزوده ایجاد می کند. علاوه بر این، هوش مصنوعی دوم قادر خواهد بود وظایف و اطلاعات را به روشی شخصی‌سازی‌شده بر اساس مهارت‌ها و وضعیت عاطفی کاربر ارائه دهد.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ