عرضه تبلت شیائومی Pad 7 Pro با شارژ 120 واتی در آینده نزدیک

تبلت جدید شیائومی Pad 7 Pro با قابلیت پشتیبانی از شارژ 120 واتی با آیپد پرو اپل قابل رقابت است.

شیائومی تبلت پد 7 پرو

وب سایت رسمی 3C به تازگی یک گواهی برای تبلت جدید شیائومی در سال 2024 صادر کرد. این گواهی مربوط به یک دستگاه تبلت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی می شود. به احتمال زیادی شرکت سازنده قصد دارد تبلت مدل 2024 را در دو نسخه پایه و پرو به بازار عرضه کند. تمامی مشخصات دستگاه به شماره 24018RPACC با ویژگی های تبلت Pad 7 Pro همخوانی کامل دارد.

در کنار این گواهی، یک گواهی HDR Vivid هم برای یک دستگاه به شماره 24018RPACG صادر شد که احتمال زیاد مربوط به نسخه جهانی آن خواهد بود. بنابراین، تبلت های نسل هفتم شیائومی به نمایشگرهای HDR مجهز خواهد بود که می تواند تصاویر را با کیفیت رنگ بهتر وپویاتر نمایش دهد.

تبلت شیائومی پد7 پرو

مشخصات احتمالی تبلت شیائومی Pad 7 Pro

پردازنده: تبلت شیائومی Pad 7 Pro مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. این پردازنده یکی از قدرتمندترین پردازنده های موجود در بازار است و می تواند عملکرد بالایی را در زمان اجرای بازی ها، برنامه های مختلف ارائه دهد.

حافظه رم و حافظه داخلی: تبلت شیائومی Pad 7 Pro در دو نسخه حافظه رم 8 تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگابایت منتشر می شود. این میزان از حافظه برای اجرای برنامه های سنگینی مانند تدوین عکس، فیلم و بازی به راحتی کافی خواهد بود.

صفحه نمایش: صفحه نمایش Pad 7 Pro از نوعی LCD و در اندازه 11.6 یا 12 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتزی خواهد بود. این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت بالا و روان نمایش می دهد.

دوربین: شیائومی Pad 7 Pro در قاب پشتی مجهز به یک دوربین 50 و 8 مگاپیکسلی است. شیائومی در دوربین سلفی جلویی آن هم از یک دوربین 10 مگاپیکسلی استفاده کرد. این دوربین ها قادر هستند تصاویر و فیلم ها را با کیفیت بالا ثبت کنند.

باتری: تبلت جدید یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی دارد. دوام باتری بالاست و می تواند تبلت را در عرض مدت کوتاهی شارژ کند.

سیستم عامل: هر دو نسخه تبلت های نسل هفتم شیائومی یا با اندروید 14 عرضه می شوند یا از نسخه ارتقا یافته HyperOS استفاده می کند.
سایر امکانات: سازنده چینی در کنار این سخت افزار امکانات جذابی مانند قلم هوشمند، شارژ بی سیم و پشتیبانی از اتصال 5G نیز ارائه می دهد. اگر این مشخصات صحت داشته باشد، این تبلت می تواند به یک رقیب جدی برای آیپد پرو اپل تبدیل شود.

Xiaomi قصد دارد در جریان رویداد آنپکد شیائومی 14 اولترا از تبلت های پد 7 و پد 7 پرو در آوریل 2024 رونمایی کند.


چاپ