رونمایی هواوی از بزرگترین، باریک ترین و سبک ترین تبلت جهان

شرکت هواوی به تازگی از تبلت Huawei MatePad Pro به عنوان بزرگترین، باریک ترین و سبک ترین تبلت جهان رونمایی کرد.

تبلت هواوی میت پرو 1

طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک و به نقل از وب سایت گیزموچینا؛ تبلت 13.2 اینچی هواوی میت پد پرو در حال حاضر با داشتن وزن 580 گرمی و ضخامت 5.5 میلی متری به عنوان سبک ترین و نازک ترین تبلت جهان شناخته می شود. این دستگاه مجهز به پردازنده معروف Kirin 9000S هواوی است که در ماه اخیر به همراه گوشی میت60 پرو رونمایی شده بود.

تبلت هواوی میت پرو

مشخصات فنی تبلت میت پد پرو

تبلت جدید هواوی مدل 2023 مجهز به نمایشگر 13.2 اینچی از نوع OLED با وضوح تصویر 1920 در 2880 پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت می باشد. تبلت چینی از نظر حافظه دارای یک حافظه خارجی 16 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 1 ترابایتی می باشد. کیفیت صدای آن به لطف 6 بلندگوی دوکاناله و یک بلندگوی پشتی دوگانه می تواند تماشای فیلم یا بازی را برای کاربر به یک تجربه خارق العاده تبدیل کند.

دوربین قاب پشتی آن ترکیبی از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی قرار دارد که مخصوص تصاویر سلفی و تماس های ویدئویی طراحی شده است. تبلت به یک باتری بزرگ با ظرفیت 10100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می باشد که کاربر می تواند با یک بار شارژ 14 ساعت فیلم تماشا کند. اما ویژگی اصلی که تبلت جدید هواوی را از سایر رقبا متمایز می سازد به نوع نمایشگر آن مربوط می شود. نمایشگر MatePad Pro از نوع نمایشگر OLED با قابلیت انعطاف پذیری بالا طراحی شده است. طبق اعلام شرکت سازنده، تبلت میت پد پرو با حافظه خارجی 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی تا 28 اکتبر با قیمت 711 دلار آماده عرضه می شود.


چاپ