نوکیا ایکس آر ۲۰ یک گوشی جان سخت

گوشی موبایل نوکیا ایکس آر ۲۰ -20 Nokia XR با حافظه 128GB با دوام فوق العاده بدنه معرفی شد.

این گوشی هوشمند مقاوم در 18 اکتبر(26 مهر) در هند عرضه شد ، این گوشی هوشمند از تراشه Qualcomm Snapdragon 480 SoC همراه با 6 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. نوکیا XR20دارای گواهینامه MIL-STD810H با استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. نوکیا XR20 از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس با محافظ Corning Gorilla Glass Victus بهره می برد که به نظر می‌رسد کاربران نوکیا XR20 برای این گوشی نیازی به استفاده از کیس محافظ نخواهند داشت.
در نوکیا XR20 ، 128گیگابایت حافظه داخلی وجود داردو گزینه های اتصال شامل 5G، 4G LTE، وای فایبلوتوث نسخه 5.1، GPS/A-GPS، NavIC، NFC، USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون میباشد. همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است.
این گوشی از طرف باتری ۴۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و نوکیا وعده داده که می‌تواند به مدت دو روز انرژی لازم را تأمین کند. همچنین باید خاطرنشان کنیم این باتری از شارژ سیمی ۱۸ وات و بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

NOKIA

نوکیا XR20 دو سیم کارته (نانو) اندروید 11 را اجرا می کند. دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس (1080x2400 پیکسل) با نسبت تصویر 20:9، حداکثر روشنایی 550 نیت و محافظ Corning Gorilla Glass Victus . انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند را یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 480 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم تامین می کند. از نظر پتانسیل عکاسی، گوشی هوشمند مقاوم نوکیا دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی است. دوربین‌ها از اپتیک زایس بهره می‌برند. در قسمت جلو، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

Nokia XR20 3

نوکیا XR20 دارای یک حالت Action Cam است که گفته می‌شود فیلم‌های ثابتی را ضبط می‌کند. همچنین دارای یک حالت SpeedWarp است که به کاربران اجازه می دهد چندین رویداد را در یک مونتاژ ثبت کنند. علاوه بر این، تلفن نوکیا با پشتیبانی از ضبط صدای فضایی OZO همراه با حذف نویز باد ارائه می شود. گوشی هوشمند مقاوم دارای بلندگوهای استریو با پشتیبانی از پخش OZO است.
نوکیا XR20 در رنگ‌های آبی یا خاکستری راهی بازار می‌شود و فقط یک مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۵۵۰ دلار به دست کاربران می‌رسد

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ