توییتر وجود باگ امنیتی درCircle را تایید کرد!

توییتر یک باگ امنیتی را علت اصلی فاش شدن توییت های خصوصی Circle اعلام کرد.

 باگ امنیتی توییتر

طبق گزارش اینگجت؛ این باگ امنیتی در حال حاضر از سوی توییتر برطرف شده است. در آوریل گذشته، کاربران این رسانه اجتماعی گزارش هایی از وقوع یک اختلال در بخش توییت های خصوصی حلقه منتشر کردند. این باگ توییت های خصوصی کاربران را که فقط در حالت عادی برای مخاطبین خاص قابل نمایش بود، به صورت عمومی نمایش می داد.


Twitter در ایمیلی که به روزنامه گاردین فرستاد، اعلام کرد: "این حادثه به علت یک باگ امنیتی در اوایل سال جاری رخ داد و خیلی سریع رفع شده است." این شرکت در ادامه این اطلاعیه از اتفاق پیش آمده عذرخواهی کرد و نوشت: « این رسانه همیشه متعهد به حفظ حریم خصوصی کاربرانی است که از خدمات ما استفاده می کنند. ما از خطراتی که حادثه های این چنینی می توانند به دنبال داشته باشند، به خوبی آگاهیم و عمیقا از آن متاسف هستیم.»
زمانی که خبر این حادثه منتشر شد، تئو براون یکی از مهندسان سابق توییتر این اتفاق را مربوط به الگوریتم های Circle می دانست.


Twitter از زمان خرید توسط ایلان ماسک با مشکلات زیادی مواجه شد. با روی کار آمدن او به عنوان مدیرعامل جدید، اولین بخشی که دستور انحلال آن صادر شد روابط عمومی توییتر بود. به همین علت، این رسانه ابتدا این خبر را تایید نکرد.

وضعیت شرکت با اخراج حداقل 60 درصد کارمندان شرکت، تیم های فنی و مدیران ارشد آن، بحرانی تر هم شد. بنابراین، قطعی های زیادی در اثر مشکلات فنی رخ می داد. بروز اتفاقات این چنینی، ابهامات زیادی را در مورد عرضه امکانات جدید و حذف برخی از ویژگی ها ایجاد کرد.


چاپ