غیرفعال شدن رسید خواندن پیام های اینستاگرام در آپدیت جدید!

اینستاگرام زیر مجموعه متاپلتفرم مشغول آزمایش ویژگی جدیدی در بخش حریم خصوصی است که به کاربران امکان می دهد رسیدهای خواندن پیام را غیر فعال کنند.

اینستاگرام غیر فعال کردن رسید پیام

در حال حاضر، تعداد مشترکین نسخه پولی اینستاگرام به یک میلیون کاربر رسیده است. این شرکت به صورت مداوم ویژگی های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند تا بتواند نیاز تولید کنندگان محتوا را پاسخگو باشد. در آخرین بروز رسانی، ویژگی وجود دارد که کاربران مدتهاست منتظر آن بوده اند. بله، درست حدس زدید غیرفعال کردن رسید خواندن پیام در دایرکت ها! جای این ویژگی در پلتفرم چند رسانه ای خالی بود. مارک زاکربرگ مدیر عامل متا و آدام موسری مدیرعامل اینستاگرام امروز در حساب کاربری اینستاگرام خود ویدئویی از قابلیت جدید منتشر کردند. طبق تصاویر به نظر می رسد مراحل تست ویژگی آغاز شده است. این یک افزونه مهم برای افرادی است که حفظ حریم خصوصی و امنیت در رسانه های اجتماعی برای آنها اهمیت زیادی دارد.

اینستاگرام آپدیت2023

زاکربرگ در توضیحات تصاویر منتشر شده، نوشت:"اگر شما علاقه ای به خواندن یا پاسخ دادن پیام های خصوصی که دیگران برای شما ارسال می کنند ندارید، امروز روز شماست! ما در حال آزمایش قابلیت غیرفعال کردن رسیدهای خواندن در دایرکت های اینستاگرام هستیم."

با انتشار عمومی آن، به زودی می توانید از طریق تنظیمات حریم خصوصی اینستاگرام این ویژگی را فعال کنید. البته منوهای برنامه فعلی با تصاویر اسکرین شاتی که موسری به اشتراک گذاشت فرق دارد. به احتمال زیاد اینستاگرام ساختار منوی برنامه را تغییراتی خواهد داد. البته به همراه این ویژگی، امکانات دیگری هم در آپدیت جدید وجود دارد. یکی از ویژگی های مربوط به حریم خصوصی، نمایش پست هایی است که از دید همه افراد به جز حلقه نزدیکان مخفی می ماند. این قابلیت در گذشته فقط به اشتراک گذاری پست ها یا حلقه ها اختصاص داشته است اما، در حال حاضر استوری های اینستاگرام را هم پوشش می دهد.

حفظ حریم خصوصی در همه رسانه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام به یک اصل مهم تبدیل شده است. کاربران باید اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی آنها مانند عکس یا فیلم آنها فقط برای دوستان و خانوده شان قابل نمایش خواهد بود. بنابراین، سیاست جدید instagram کنترل های حریم خصوصی بیشتری را در بر می گیرد تا کاربران بتوانند از خود محافظت کنند و با خیال راحت از این پلتفرم لذت ببرند.


چاپ