100 آهنگ برتر اپل موزیک معرفی شد.

اپل موزیک 100 آهنگ برتر، آلبوم های سال 2021، و پر استریم ترین آهنگ Dynamite BTS را معرفی کرد


Masked Wolf’s Astronaut in the Ocean، پرشورترین آهنگ اپل موزیک در سال ۲۰۲۱ است.
لیست 100 نمودار برتر سال 2021 اپل موزیک منتشر شد. گروه کره‌ای BTS' Dynamite پرطرفدارترین آهنگ سال 2021 در سراسر جهان است و پس از آن مجوز راننده توسط اولیویا رودریگو به‌دست می‌آید. پوزیشن‌های آریانا گرانده، For the Night اثر Pop Smoke، و Blinding Lights اثر The Weeknd نیز در پنج جایگاه برتر قرار دارند.
اپل همچنین جدول پرخواننده ترین اشعار، آهنگ های تمرینی پخش شده و آهنگ های Shazamed سال 2021 را به اشتراک گذاشته است. Masked Wolf's Astronaut in the Ocean به عنوان Shazamed ترین آهنگ سال در اپل موزیک انتخاب شده است.

apple music header scaled

اپل موزیک نمودارهای برتر سالانه خود را منتشر کرده است که آهنگ‌های پخش‌شده، پرخواننده‌ترین اشعار، فهرست‌های پخشی که بیشتر برای تمرینات پخش می‌شود و آهنگ‌هایی که توسط اپلیکیشن تشخیص موسیقی پیشرو Shazam در سرتاسر جهان در سرویس استریم موسیقی جستجو شده‌اند را بین ۱۶ اکتبر(24مهر) جمع‌آوری می‌کند. 2020 و 15 اکتبر 2021 (23مهر). همانطور که گفته شد، Dynamite از BTS توسط این پلتفرم به عنوان پر پخش ترین آهنگ در سرویس استریم معرفی شد.
پرخواننده ترین اشعار در بین شنوندگان Apple Music در سراسر جهان مربوط به آهنگ جدایی اولیویا رودریگو Driver’s License است و همچنین Good 4 U. Dried Flower از Yuuri، Dynamite از BTS، و Kiss Me More از Doja Cat، جایگاه های باقیمانده را در بین پنج نمودار برتر حفظ کردند.
آهنگ Joel Corry's Heart & Heart با MNEK به‌عنوان پرمخاطب‌ترین آهنگ تمرینی امسال توسط Apple Music معرفی شد. آهنگی با عنوان Post Malone با حضور RANI از Sam Feldt، Levitating توسط Dua Lipa، Ride It توسط Regard، و Whoopty از CJ نیز به پنج آهنگ برتر تمرینی برتر راه یافت.
برترین آهنگ در اپلیکیشن تشخیص موسیقی Shazam که متعلق به اپل است، Masked Wolf's Astronaut in the Ocean است. Save Your Tears توسط The Weeknd رتبه دوم را از آن خود کرد و Bad Habits ساخته Ed Sheeran در جایگاه سوم قرار گرفت. گواهینامه رانندگی Olivia Rodrigo و Beggin از Maneskin نیز در فهرست آهنگ‌های برتر Shazamed سال Apple Music قرار گرفتند.
مشترکین Apple One می توانند به Apple Music نیز دسترسی داشته باشند.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ