شیائومی از یک مچ بند هوشمند جدید با تم بازی رونمایی کرد!

شرکت شیائومی با همکاری سازنده بازی محبوب Genshin Impact از یک بند هوشمند جدید رونمایی کرد.

شیائومی اسمارت بند8پرو

براساس گزارش های فن تک؛ شیائومی خود را برای عرضه جهانی مچ بند هوشمند 8 پرو آماده می کند. نام این دستگاه جدید ماه های گذشته در پایگاه‌های داده گواهی SIRIM، TDRA و IMDA ظاهر شده بود. هنوز زمان عرضه جهانی اسمارت بند8 پرو مشخص نیست ولی، به نظر می رسد عرضه آن در چین آغاز شده است.

اسمارت بند Xiaomi Band 8 Pro Genshin Impact Edition در واقع نسخه ای از Xiaomi Band 8 Pro است که به شخصیت Tartaglia در بازی Genshin Impact ادای احترام می کند. این بند هوشمند در یک جعبه کادویی خاص قرار دارد که برچسب ها و پوسترهایی از شخصیت کارتونی معروف روی آن چسبانده شده است. بند آن از مواد با کیفیت TPU ساخته شد که با ماسک Childe تزئین شده است. این بند هوشمند با طراحی خاصی که دارد، می تواند برای طرفداران بازی Genshin Impact جذاب باشد.

مشخصات فنی ساعت Xiaomi Band 8 Pro Genshin

بند هوشمند Xiaomi Band 8 Pro Genshin به یک صفحه مستطیل شکل و بدون دکمه مجهز است. البته بندهای این دستگا قابل تعویض هستند. صفحه نمایش آن از نوع AMOLED در ابعاد 1.74 اینچی(336 در 480 پیکسل) طراحی شد. این صفحه نمایش می تواند از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت پشتیبانی کند. نمایشگر آن همیشه روشن است و 16.7 میلیون رنگ را ارائه می دهد. این بند نیز مانند نسخه Xiaomi Band 8 Pro ، مجهز به سنسورهای سلامتی و تناسب اندام، مانیتور ضربان قلب، سنسور اندازه گیری اکسیژن سطح خون(SPO2)، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی است. ردیاب استرس، تمرین تنفس، پشتیبانی از 150 حالت ورزشی و حسگرهای حسی برای تمرین بوکس از دیگر قابلیت های آن است. این ساعت می تواند تا عمق 5 متری از سطح آب دوام بیاورد بنابراین، در فعالیت های ورزشی مانند شنا می توانید از آن استفاده کنید.

شیائومی مچ بند هوشمند 8 پرو

قابلیت اتصال

ساعت جدید با کمک تراشه GNSS می تواند موقعیت دقیق مکانی کاربر را ردیابی کند. کاربر از طریق دستیار صوتی صدای هندزفری را تنظیم می کند و اسمارت بند خود را با دستگاه های هوشمند شیائومی همگام سازی کند.
ویژگی‌های اضافی مانند ویجت‌های قابل تنظیم، صفحه‌های ساعت پرتره، کنترل دوربین، کنترل موسیقی، به‌روزرسانی‌های آب و هوا و اعلان‌ها از امکانات دیگر بند هوشمند جدید است. انرژی این دستگاه را یک باتری 297 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که، با یک بار شارژ کامل می تواند تا 14 روز دوام بیاورد.

قیمت نهایی

شیائومی بند هوشمند Xiaomi Mi Band 8 Pro Genshin Impact را در چین با قیمت 549 یوان (77 دلار) عرضه کرد. طرفداران جهانی این بند هوشمند می توانند از طریق Giztop سفارش خرید خود را به صورت محدود ثبت کنند.


چاپ