بریدگی جلویی آیفون 14 پرو در کجا قرار می گیرد؟

طبق گزارش های فن تک، آخرین حدس و گمان هایی که در مورد آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، مطرح شده است خبر از وجود یک بریدگی جانبی "i shaped" و متفاوت نسبت به مدل های قبلی می دهد. شیاری که در بالای نمایشگر دیده می شود دوربین جلو، دوربین عمقی برای زمانی که روی چهره فوکوس می کنید، سنسور مجاورت و موارد دیگر را در خود جای داده است.

iphone14pro shiar 1
آیا نمی دانید صفحه نمایش آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با نوار جدیدی که یک قرص دایره ای شکل درون خود دارد، چه شکلی خواهد بود؟ Ian Zelbo راه حل جالبی برای کمک به ما ارائه کرده است، اگر یک آیفون 13 پرو یا آیفون 13 پرو مکس دارید، می توانید همین الان گوشی جدید اپل را ببینید. کافی است گوشی خود را وارونه نگه دارید، حالا می توانید مدل های آینده آیفون 14 پرو را مشاهده کنید.


انتظار می‌رود اپل در تاریخ 7 سپتامبر از چهار گوشی جدید خود که شامل آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی (یا پلاس)، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی رونمایی کند. مدل‌های غیر پرو از تراشه 5 نانومتری A15 Bionic که در گوشی های آیفون 13 وجود دارد، تامین می شود. مدل‌های آیفون 14 پرو به چیپست 4 نانومتری A16 Bionic مجهز خواهند شد که نسبت به تراشه های A15 Bionic قدرتمندتر و کارآمدتر خواهند بود. بیشتر بخوانید


لازم است یادآوری کنیم که گوشی های غیر پرو آیفون 14 از بریدگی نمادین بهره می برد. طبق گزارش‌های منتشر شده، هر دو واحد Pro و غیر Pro دارای 6 گیگابایت رم می باشند، اگرچه مدل‌های گران‌تر باید نسخه پیشرفته تر LPDDR5 را داشته باشند و البته مدل های پرو به دوربین سوم (تله فوتو) و نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز برای نمایشگرها مجهز خواهند شد. در مورد نمایشگرها، مدل های Pro نیز پنل های با کیفیت بالاتری نسبت به مدل های ارزان قیمت تر دریافت خواهند کرد.

iphone14pro shiar

از آنجایی که پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی مشابه آیفون 14 پرو مکس می باشد، مشاهده آن می تواند به شما کمک کند تا آیفون 14 را با بریدگی جدید در ذهن خود تجسم کنید.


چاپ