شرایط و مقررات

برای هر شخصی یک شغل مناسب و برای هر شرکتی یک نیروی کار شایسته وجود دارد.
تنها کافیست در سامانه کاریابی های فن تک ثبت نام نمایید

مقدمه
درود به خوانندگان عزیز وب سایت های فن تک، از اینکه سامانه کاریابی ما را انتخاب نموده اید باعث افتخار است ،HiFanTech در راستای حمایت از کارفرمایان و کارجویان عزیز بستری را مطابق با قوانین میهن عزیزمان "جمهوری اسلامی ایران" اعم از قانون اساسی، قانون مدنی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فراهم نموده است، تا بدین گونه کارفرمایان و کارجویان عزیز بتوانند با یکدیگر ارتباط سالم گرفته و همکاری نمایند.
ماموریت تیم سامانه کاریابی( های فن تک) این است که به کارجویان کمک کند «شغل و شرکتی» را که دوست می دارند، پیدا کرده و همچنین به شرکت‌ها کمک کند تا «نیروی کار» شایسته و توانمند خود را بیابند.
به همین جهت برای استفاده از این بستر محیا شده، لازم است کاربران عزیز با ثبت پروفایل شخصی خود، از خدمات ارائه شده توسط های فن تک بهره مند شوند. لازم به ذکر است ثبت نام عزیزان به معنای پذیرفتن قوانین و شرایط، همچنین آشنایی به نحوه استفاده از این خدمات می باشد.
فراموش نفرمایید؛ مدیریت وبسایت حق به‌روزرسانی سایت و خدمات آن را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع کاربران خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی پس از زمان انتشار نسخه به روز شده به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد شد ، بنابراین استفاده مستمر شما از سایت به منزله پذیرش هرگونه تغییر است.


شرایط عضویت در سامانه کاریابی(های فن تک)
کارفرمایان عزیز امکان استفاده از سرویس های ذیل را دارند:
درج آگهی استخدام، دسترسی به صفحات کارجویان و ارسال آگهی برای دیگران.

کارجویان عزیز امکان استفاده از سرویس های ذیل را دارند:
دسترسی به صفحات شرکت ها، ارسال پیام برای درخواست شغل و ارسال آگهی ها برای دیگران.

لازم به ذکر است؛ استفاده از سرویس های عنوان شده برای هردو گروه مستلزم پذیرش و رعایت قوانین و ظوابط این مجموعه است و هرگونه نادیده گرفتن قوانین، نقض تعهد تلقی می‌شود و می‌تواند تعلیق یا خاتمه دسترسی افراد باشد.

شرایط درج آگهی استخدام در سامانه کاریابی (های فن تک)
هر آگهی استخدامی فقط به یک فرصت شغلی و برای یک کارفرما مربوط می‌شود و با فرصت شغلی دیگری جایگزین و یا ترکیب نمی شود.
کارفرمایان باید در ارسال آگهی های استخدامی، قانون، مقررات کار و ارزشهای اجتماعی را رعایت نمایند. در نظر داشته باشید در هر آگهی استخدام تنها یک عنوان شغلی باید درج شود، و برای سایر ردیف های شغلی آگهی جداگانه ثبت نمایید.
همچنین کلیه عناوین، سمتها و گزینه های مشخص شده در آگهی استخدام باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی باشد و با ارزشهای اجتماعی و اسلامی مغایرت نداشته باشد.
لازم به ذکر است آگهی هایی که کارجویان را برای اطلاعات بیشتر به شبکه های اجتماعی مثل تلگرام/واتساپ و.. سوق دهد تایید نخواهد شد، و به عنوان جایگزین می توانید از شماره تماس یا ایمیل استفاده نمایید
« نقض هرگونه از این الزامات به صورت خودکار منجر به غیرفعال شدن آگهی استخدام می شود»

سیاست‏‌های حریم خصوصی در سامانه کاریابی(های فن تک)
• اطلاعات شما به عنوان کارجو تنها به منظور معرفی، در اختیار کارفرما(شرکت) قرار خواهد گرفت. در صورتی که تمایل به استفاده از این سرویس ندارید، خواهشمند است اطلاعات شخصی خود را ثبت نفرمایید.
• با ثبت نام در سامانه کاریابی (های فن تک)، لینکی تحت عنوان تاییدیه دریافت می نمایید. اگر رمز ورود خود را فراموش نموده اید، تنها کافی ست بر روی کلمه 'فراموشی رمز عبور' که در صفحه ورود به سیستم ظاهر می‌شود کلیک کرده و شناسه کاربری خود را وارد کنید. سپس سیستم برای شما جهت تغییر رمز عبور ایمیل ارسال خواهد کرد. کاربران عزیز برای حافظت و امنیت هر زمان امکان تغییر رمز عبور و شناسه کاربری را دارند.
• تمامی مطالب مندرج شده در وبسایت (های فن تک) اعم از: تصاویر، ویدئوها،آرم ها، طراحی گرافیکی، محتوای متنی، و کلیه محتوای تولید شده توسط تیم (های فن تک) جزئی از دارای های این وبسایت محسوب شده، و حق نشر و استفاده از آنها انحصاری می باشد بنابراین هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، پیگرد قانونی خواهد داشت

سخن آخر
کاربران عزیز سامانه کاریابی (های فن تک) ، شما با تایید قوانین و ضوابط الکترونیکی سامانه کاریابی (های فن تک) یک قرارداد فی ما بین معتبر را پذیرفته اید، بنابراین به خاطر داشته باشید سامانه کاریابی (های فن تک) هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد.