طراحی نوآورانه سامسونگ برای گوشی‌های تاشو و پوشیدنی!!

مدیر بخش Mobile eXperience سامسونگ الکترونیک از استراتژی طراحی خود برای تولید نسل جدید گوشی های تاشو و پوشیدنی پرده برداشت.

اکوسیستم سامسونگ 2023

طبق گزارش فون ارنا؛ دکتر Dr.TM Roh، رئیس Mobile eXperience شرکت سامسونگ الکترونیک با انتشار پست وبلاگی در وب سایت شرکت از طرح های خود که قرار است در مراسم آنپکد 26 جولای رونمایی شود، پرده برداشت. این دستگاه هایی که در این مراسم معرفی می شوند عبارتند از گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی واچ 6، گلکسی واچ 6 کلاسیک ممتاز و تبلت های گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا.


Roh معتقد است در طراحی محصولات آینده شرکت باید سه اصل مهم ضروری، نوآورانه و هماهنگ رعایت شود. او در ادامه گفت:" طراحی نوآورانه بر اصالت تاکید دارد و هدف را به روش‌های جدید منعکس می‌کند. طراحی هماهنگ تضمین می‌کند که همه عناصر با هم برای یک هدف اصلی کار می‌کنند و با ارزش‌های اجتماعی، محیطی و اخلاقی همسو می‌شوند."
طبق گفته Roh در آخرین سخت افزارها و نرم افزارهای سامسونگ هر سه اصل تحت "Design Identifies" رعایت شده است. او در مورد گوشی های تاشو گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 گفت:" عمل باز و بسته کردن گوشی تا حد زیادی به طراحی لولای آن بستگی دارد. طراحی لولا با ظاهر شیک و مینیمال نشان دهنده تعهد ما به زیبایی ذاتی است."

مدیر سامسونگ

یک تغییر میلی متری شاید از نظر مردم خیلی مهم نباشد اما، می تواند در ضخامت دستگاه و طراحی تاثیر زیادی بگذارد. کاربران در حالت عادی علاقه دارند از دستگاه هایی استفاده کنند که ضخامت آن ها کمتر و باریک تر است. Roh در ادامه گفت:"بنابراین، ما سعی کردیم با نوآوری گوشی های تاشو بسازیم که تا حد امکان باریکتر و سبک تر از مدل های قبلی باشند. البته، سامسونگ استانداردهای آرگونومی گوشی های تاشو را بهبود داده است. با گوشی های تاشو جدید شما می توانید تجربه عکاسی بهتری را تجربه کنید. کاربر می تواند بدون هندزفری از زوایای مختلف عکسبرداری کند. در بخش قابلیت چند وظیفه ای توانستیم عملکرد دستگاه ها را تا حد یک رایانه شخصی افزایش دهیم. شما می توانید به صورت همزمان بین برنامه های مختلف حرکت کنید. تبلت ا و ساعت های هوشمند گلکسی واچ طوری طراحی شده اند که با هم می توانند به راحتی در یک اکوسیستم کار کنند. "

روه در ادامه گفت:« ما برای محافظت از سیاره زمین، به ویژگی پایداری در طراحی و ساخت محصولات سامسونگ گلکسیتوجه زیادی کردیم. شرکت ما مسئولیت دارد تا مطمئن شود فردای پایدار برای نسل جوان وجود خواهد داشت.»

او در پایان صحبت های خود گفت:" "هنگامی که طراحی با نوآوری های تکنولوژیکی همراه شود، امکانات جدیدی را به ارمغان می آورد. با فناوری های نوآورانه، مردم می توانند ازاین امکانات حداکثر استفاده را ببرند و در نهایت بهترین آینده ممکن را برای خود بسازند. از شما دعوت می کنیم در رویداد آنپکد بعدی به ما بپیوندید.»

رویداد Unpackedسامسونگ قرار است در ساعت 7 صبح EDT در 26 ژوئیه (4 صبح به وقت محلی) برگزار شود. شما می توانید مراسم را به صورت زنده از طریق کانال یوتیوب سامسونگ مشاهده کنید.


چاپ