پیش فروش بلیط سفر با بالون فضایی شرکت زفالتو!

شرکت گردشگری فرانسوی زفالتو تمام بلیط های بالون فضایی را تا سال 2025 پیش فروش کرد.

بالون فضایی

شرکت گردشگری فرانسوی زفالتو بلیط های این سفر فضایی را با منوهای غذایی ستاره دار میشلین به قیمت 130000 دلار برای فروش عرضه کرد. این سفر فضایی طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است از طریق بالون های لوکس شرکت زفالتو انجام شود. Celeste وعده داده است که شش مسافر و دو خلبان را می تواند در عرض 90 دقیقه با سرعت چهار متر بر ثانیه به حداکثر ارتفاع برساند. سپس به مدت سه ساعت بر فراز زمین شناور باقی می ماند تا مهمانان زمان کافی برای صرف یک وعده غذایی لوکس را داشته باشند.

این شرکت تا این لحظه تمام بلیط های سال 2024 را به فروش رساند و بلیط های سال 2025 را نیز با قیمت 10864 برای رزرو عرضه کرده است.

شما باید خود را از همین حالا آماده کنید. ما به لطف تجربه 600 نفری که تا امروز به بالاتر از این ارتفاع رفته اند، تا حدودی می دانیم مشاهده زمین در تاریکی فضا چه احساسی دارد. این شرکت می خواهد به مهمانان خود فرصت مشاهده زمین از یک بعد دیگر را بدهد. آن ها می توانند در عین آسایش و امنیت، از دیدن منظره زمین و کروی بودن آن لذت ببرند.

از زمانی که دنیس تیتو به عنوان اولین "گردشگر فضایی" در سال 2001 به آسمان سفر کرد ، تعداد کمی توانستند جا پای او بگذارند. اما در سال‌های اخیر، شرکت‌های معروف گردشگری فضایی مانند SpaceX، Blue Origin و Virgin Galactic قول داده‌اند که فضا را به مکان بعدی برای گذراندن تعطیلات تبدیل کنند.

زفالتو که در سال 2016 تأسیس شد، تنها شرکتی نیست که سعی دارد مسافران را با یک بالون تا لبه فضا حمل کند. شرکت آمریکایی Space Perspective در حال حاضر پیش ثبت نام برای سفینه فضایی نپتون خود را آغاز کرده است.

البته تفاوت زیادی بین سفر به فضای مداری و فضای زیر مداری وجود دارد. این کپسول ها در واقع به فضای زیر مداری برخورد نمی کنند، اما در ارتفاع بالاتری از میانگین ارتفاع هواپیماهای مسافربری پرواز می کنند. این یعنی شما می توانید یک دید عالی از زمین و ستارگان دشته باشید بدون اینکه احساس بی وزنی کنید.
.


چاپ