مشخصات ساعت جدید هواوی با قابلیت هدفون بی سیم فاش شد

به تازگی ویدئویی از ساعت هوشمند جدید هواوی منتشر شده است که نشان می دهد این ساعت مجهز به یک هدفون بی سیم می باشد.

ساعت هواوی واچ بادز
طبق گزارش گروه فناوری اطلاعات های فن تک؛ ساعت جدید شرکت هواوی یک نوآوری در زمینه ساخت ساعت های هوشمند انجام داده است. این ساعت هوشمند به یک هدفون بی سیم مجهز می باشد که در زیر قاب آن مخفی است. برای دسترسی به آن، باید صفحه ساعت را به سمت بالا بکشید. پس از استفاده نیز، می توانید هدفون‌ها را دوباره در قسمت شارژ قرار دهید.


زمان زیادی طول خواهد کشید تا شرکت های دیگر چیزی مانند Huawei Watch Buds را عرضه کنند. شرکت قرار بود این محصول را به صورت رسمی در رویداد کیت زمستان سال 2022 رونمایی کند، اما به دلایلی که هنوز مشخص نیست به تعویق افتاده است. جزئیات بیشتری از این ساعت فاش نشده است، اما طبق فایل ویدئویی از همان هارمونی OS هواوی استفاده می‌کند. از نظر نمای ظاهری، بسیار شبیه به Watch GT3 است. تنها ایرادی که دارد این است، به نظر نمی رسد هدفون ها ویژگی خاصی داشته باشند.


در بالای این ساعت هوشمند یک دکمه‌ی فشاری قرار دارد. شما می توانید پس از فشار‌دادن، قفل ساعت را باز کند و به تجهیزات داخلی آن دسترسی داشته باشید. شرکت Huawei تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه آن منتشر نکرده است. بنابراین، باید فعلا منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.


چاپ