گوشی تاشو اپل یک ایده تا سال 2020

ساخت گوشی تاشو اپل مدت‌هاست که برسر زبان‌ها افتاده و بسیاری از کاربران بی‌صبرانه انتظار معرفی آن را می‌کشند،طبق شواهد این کمپانی مدتهاست روی ساخت آیفونی با صفحه نمایش تاشو  کار میکند، اما تصور نمی رود که در سال 2021 چنین محصولی به بازار معرفی و ارئه شود.

 

به نقل از رسانه‌ی دیجی‌تایمز کوپرتینویی‌ها سفارش تولید ماهانه ۹۰۰ هزار پنل OLED منعطف را به شرکت سامسونگ دیسپلی داده‌اند که البته انتظار می‌رود با گذشت زمان، میزان سفارش افزایش نیز یابد . و طبق بررسی های انجام شده اش، با توجه به اینکه به زنجیره تامین کمپانی اپل نزدیک است. دلیل افزایش میزان سفارش پنل‌های OLED ورود کوپرتینویی‌ها به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو خواهد بود به نظر میرسد این اتفاق منطقی باشد، چرا که شرکت های مختلفی به بازار گوشی های هوشمند تاشو وارد شده اند و اپل نیز برای ارائه محصولی با این ویژگی آمده است.

درسته در گذشته گوشی های هوشمند تاشو مورد توجه کاربران بوده است ولی اکنون بیش از گذشته کاربران این محصولی با این ویژگی برایشان جذابیت دارد.به‌نظر می‌‌رسد کوپرتینویی‌ها سیاستی مشابه با اپل واچ را در‌قبال آیفون تاشو در پیش گرفته‌اند.

در زمینه ساعت هوشمند اپل نیز در مقایسه با سایر شرکت ها با تاخیر وارد رقابت شد،ولیکن محصولی تلفیق شده از ویژگی‌های محبوب و کاربرپسند به بازار عرضه کرد.

با این تفاصیر بازه‌ی زمانی در تاخیر عرضه گوشی تاشو اپل به این شرکت کمک می‌کند محصولی متناسب با سلیقه‌ی کاربران طراحی کند و همچنین  مشکلی ازنظر تأمین قطعات موردنیاز نداشته باشد. چرا که در تولید گوشی های خانواده ی ایفون 12  با مشکلاتی مانند تاخیر در زمان عرضه به بازار  به علت کمبود قطعات مورد نیاز مواجه شده اند . و این تجربه باعث شد سران اپل دیگر نخواهند اتفاقی مشابه با آیفون ۱۲ برای محصولات بعدی کوپرتینویی‌ها رخ دهد.

به هر تقدیر باید صبور بود و منتظر تا ببینیم کوپرتینویی‌ها برای آینده خانواده دوست داشتنی آیفون چه نقشه ای دارند شاید که آیفون تاشو جزو طرح سری این سران اپل باشد و با معرفی آن در سال 2020 کاربران را ذوق زده کند.


چاپ