بررسی شیائومی ردمی نوت 11 پرو

تعداد زیادی از ردمی نوت های شیائومی ماه گذشته معرفی شدند و اکنون های فن تک به بررسی اجمالی ویژگی های گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو می پردازد، با ما همراه شوید.

Redmi Note 11 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز است. با توجه اندازه و وزن این گوشی هوشمند ، در زمانی که در دست نگه میدارید حس سبکی آن را متوجه می شوید. ردمی نوت11 پرو ساخته شده از قاب پلاستیکی است که دارای طراحی دو شیشه ای با گوریلا گلس 5 در جلو می باشد. Note 11 Pro دارای IP53 ضد گرد و غبار و آب در حد پاشیده شدن است و دارای دو بلندگو، جک هدفون و بلستر IR است.
لیست محتویات داخل جعبه قابل توجه است، چراکه یک شارژر 67 واتی، کابل USB C، قاب محافظ سیلیکونی و یک محافظ صفحه نمایش به همراه دارد.

Redmi Note 11 Pro

چیپست Helio G96 مدیاتک در راس آن قرار دارد که به معنای اتصال 4G است. اگر 5G می خواهید، باید به دنبال Note 11 Pro 5G باشید. در پشت این گوشی هوشمند دوربین سه گانه خودنمایی میکند که تشکیل شده است از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی که برای داده های ماکرو و عمق می باشند.
فراموش نکنیم این گوشی ردمی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 67 واتی می باشد. و البته از جدیدترین رابط کاربری MIUI 13 شیائومی پشتیبانی میکند.، هرچند که اندروید 11 سیستم عامل آن می باشد.

های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ