ثبت اختراع تلفن سه تاشو مایکروسافت

مایکروسافت مسیر خود را در صحنه گوشی های هوشمند دنبال می کند. پس از نابودی این شرکت با گوشی‌های ویندوزی خود، تصمیم گرفت از "معمولی" خارج شود. نتیجه این امر در قالب Microsoft Surface Duo بود.

ترکیبی از تبلت و تلفن هوشمند که دارای دو نمایشگر است که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند. این دستگاه مانند یک دستگاه تاشو نیست، در واقع یک دستگاه نمایشگر دوگانه است. در حالی که گزارش‌هایی درباره Surface Duo 2 منتشر می‌شود، ما شروع به مشاهده شواهدی در مورد ورود این شرکت در صحنه تاشو می‌کنیم. امروز، یک حق ثبت اختراع جدید این واقعیت را تأیید می کند. این می تواند اولین طرح برای سرفیس تریو مایکروسافت باشد.

microsuft123

پتنت جدیدی از مایکروسافت ممکن است به تازگی یک نگاه اولیه به دستگاه موسوم به "چند پنل" این شرکت را نشان داده باشد. از طراحی سه تایی برخوردار است. این پتنت توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) هفته گذشته اعطا شد. طرحی از دستگاهی را نشان می‌دهد که دارای دو لولا است که باز می‌شود و یک صفحه نمایش عظیم متشکل از سه جلسه مجزا را نشان می‌دهد. وقتی دستگاه پشتیبان تا می‌شود، می‌توان از آن به عنوان یک گوشی هوشمند معمولی استفاده کرد. به نظر می رسد یک قالب Surface Duo با مشخصات گسترده یا اگر ترجیح می دهید Surface Trio باشد.
مایکروسافت SURFACE TRIO برای ورزش با این صفحه نمایش سه تاشو
متأسفانه، جزئیات بیشتری از مشخصات فنی مایکروسافت وجود ندارد. جزئیاتی درباره مکانیزم لولا و نحوه عملکرد آن وجود ندارد. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد طراحی سه تاشو قدم بعدی برای شرکت‌هایی است که در بخش تاشو هستند. همچنین شایعه شده است که سامسونگ در حال کار روی تلفن هوشمند سه تایی خود است. اگر این طراحی به خوبی ساخته شود، می‌تواند برای دستگاه‌هایی مانند گلکسی زد فولد معجزه کند. می‌توان آن را بزرگ‌تر کرد، اما در صورت تا شدن کامل، جمع‌وجور هم شد. TCL همچنین در ماه مارس سال گذشته در MWC بارسلون یک دستگاه مفهومی کارآمد را به نمایش گذاشت. برخلاف سامسونگ، ما شاهد ورود این محصول TCL به عرصه تجاری نبودیم.
مایکروسافت برای تثبیت حضور خود در این بخش در تلاش است. در حالی که این شرکت به دلایل زیادی یک غول است، اما در عرضه گوشی های هوشمند خود در زمان مناسب با مشکلات جدی مواجه است. اولین نسخه از Surface Duo با مشخصات قدیمی عرضه شد که باعث شد دستگاه نسبت به تلفن های هوشمند معمولی کمتر ارتباط داشته باشد. ما همچنان منتظر یک گوشی هوشمند پرچمدار مناسب از موتورولا هستیم که در زمان مناسب و با مشخصات مناسب وارد بازار خواهد شد.
شرکتی که با موفقیت یک دستگاه تاشو سه گانه را برای اولین بار به ارمغان بیاورد، در مقابل سایرین از مزیت هایی برخوردار خواهد بود. با این حال، ما به شدت شک داریم که مایکروسافت با توجه به اینکه سامسونگ چگونه از رقبای خود در صحنه تاشو پیشی گرفته است. سال آینده باید با رقابت بیشتر و شگفتی های چین مشخص شود.


های فن تک از شما دعوت می کند نظرات خود را در مورد این مقاله به اشتراک بگذارید


چاپ