برقراری تماس ویدئویی با آواتارها در اینستاگرام امکانپذیر شد!

متا به تازگی قابلیت تماس تصویری با آواتارها را به اینستاگرام اضافه کرد.

اینستاگرام تماس تصویری آواتار

طبق گزارش اینگجت؛ بیشتر مردم علاقه چندانی به برقراری تماس های ویدئویی ندارند به جز زمانی که، مجبور باشند یک نوزاد را برای اولین بار ببینند یا یک چیزی شبیه به این! متا از نیاز اصلی مردم باخبراست به همین علت، یک سری ابزار برای ساخت آواتارهای کارتونی در تماس های ویدئویی ایجاد کرد.

این شرکت از ویژگی جدید به عنوان حالت سوم یاد می کند که بین تماس های صوتی و ویدئویی قرار می گیرد. شما زمانی که در یک مکالمه ویدئویی شرکت می کنید، تصویری که شرکت کنندگان از شما می بینند آواتاری خواهد بود که شما برای خود انتخاب کرده اید. آواتارها به شما کمک می کند در اتاق نامرتب هم دیگر بتوانید به راحتی با دیگران صحبت کنید. هم اکنون این قابلیت در دسترس کاربران سرویس پیام رسان و اینستاگرام قرار گرفته است.

اینستاگرام تماس تصویری آواتار 1

تمرکز اصلی متا بر روی ساخت آواتارهاست. این پلتفرم به تازگی اعلام کرد کاربران تا این لحظه حدود یک میلیارد از تصاویر کارتونی لیل و اسکمپ را انتخاب کرده اند. سرویس ساخت آواتار متا، یک شبیه سازی از چهره و بدن واقعی شما انجام می دهد. شرکت سازنده ابتدا این سرویس را برای برنامه های کاربردی محیط متاورس مبتنی بر VR ایجاد کرد. اما، بعد تصمیم گرفت از آن در پلتفرم های دیگر خود استفاده کند.

اینستاگرام تماس تصویری آواتار

در این مجموعه ابزار شما حتی می توانید پای مناسب با تصویر دیجیتالی خود انتخاب کنید. اما، پاها در زمان برقراری تماس های ویدئویی قابل نمایش نیستند. در آینده قرار است به این مجموعه، انیمیشن های واقعی تر ارائه شود. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید آواتارهای شما باید شبیه خود واقعیتان باشد.

البته این همه ماجرا نیست. Meta قصد دارد استیکرهای آواتار متحرک را به استوری‌ها، حلقه‌های اینستاگرام و فیسبوک، نظرات فیس‌بوک و رشته‌های پیام ۱:۱ در پیام رسان واتساپ و اینستاگرام اضافه ‌کند.شما می توانید بعنوان مثال از ایموجی شاد سلام یا یک دست زدن آهسته تا نشان دادن حرکات رقص آواتار خود، برای بیان بهتر شخصیت خود استفاده کنید.


چاپ