قابلیت جدید واتساپ برای ویرایش پیام فعال شد

طبق گزارش ردیاب WABetaInfo، ویژگی جدید واتساپ به کاربران خود 15 دقیقه فرصت می دهد تا بتوانند پیام ها را بعد از ارسال ویرایش کنند.

WhatsApp Messenger min
طبق گزارش های فن تک، واتساپ مدتهاست به دنبال افزودن قابلیت "ویرایش پیام ها " در پلتفرم خود است. با این کار، اپلیکیشن شبکه اجتماعی متا به کاربرانی که این پیام ها را دریافت می کنند اطلاع می‌دهد که، پیام‌های ورودی آن‌ها توسط فرستنده ویرایش شده است. برنامه پیام‌رسانی فوری که نسخه در حال توسعه 2.22.22.14 را به تازگی منتشر کرده است مشغول کار، روی برچسب «ویرایش شده» در زیر پیام هاست تا از شفافیت در ارتباطات کاربران اطمینان حاصل کند. در حال حاضر، این ویژگی در دست توسعه است و هنوز برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس قرار نگرفت.

هنگامی که این ویژگی رونمایی شود، واتساپ به کاربران 15 دقیقه فرصت می‌دهد تا پیام‌ها را ویرایش کنند. ردیاب WABetaInfo در این گزارش نوشت: «همانطور که پیام‌های حذف شده به کاربران اطلاع داده می شود، اگر گیرنده دستگاه خود را در مدت زمان معینی (احتمالاً یک روز یا کمی بیشتر) روشن نکند، واتساپ ممکن است شک کند که پیام شما واقعاً ویرایش شده است یا خیر؟!

در حال حاضر، تاریخ انتشار یا جدول زمانی مشخصی برای این ویژگی اعلام نشده است. اما این ویژگی در حال توسعه برای نسخه اندروید بتای قبلی قابل مشاهده می باشد.
این نشان می دهد که برای ویرایش یک پیام متنی ارسال شده، کاربران باید متن ارسالی را برای یه لحظه لمس کنند تا یک گزینه ویرایش جدید در منوی پاپ آپ ظاهر شود که در حال حاضر شامل گزینه های Info و Copy است.

در همین حال، واتساپ مشغول کار بر روی افزایش تعداد شرکت کنندگان در کانال های گروهی به 1024 عضو است که نسبت به محدودیت قبلی که 512 عضو بود، افزایش یافته است. همچنین گزارش شده است که این پلتفرم در حال ارائه خدمات نسخه اشتراک پولی برای کاربران تجاری در نسخه آزمایشی بتا می باشد.


چاپ