بروز رسانی جدید اسنپ چت: استفاده همزمان از دوربین های دوگانه

آیا تا به حال شده بخواهید با هر دو دوربین گوشی خود به طور همزمان یک اسنپ بگیرید؟ اکنون می توانید با آخرین ویژگی اسنپ چت این کار را انجام دهید.

snap chat

بر طبق گزارش های فن تک، اسنپ چت روز دوشنبه از عرضه دوربین های دوگانه در این پلتفرم خبر داد. این قابلیت جدید به اسنپ چت‌ترها اجازه می‌دهد با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب دستگاه‌های خود، بتوانند به طور همزمان محتوا را ضبط کنند. تصاویر منتشر شده توسط اسنپ چت، دو تصویر متفاوت را به صورت همزمان در یک لحظه نشان می دهد و به شخص گیرنده تصویر، اجازه می دهد نقش اصلی بیشتری در لحظه ثبت تصویر داشته باشد.


ویژگی جدید دوربین دوگانه چهار قابلیت را ارائه می دهد: تصویر در تصویر، عمودی، افقی و برش. همچنین انتظار می رود محتوای ایجاد شده با دوربین دوگانه از استیکرها، لنزها و موسیقی نیز پشتیبانی کند.

ویژگی دوربین دوگانه فقط برای کاربران iOS قابل دسترسی است و کاربران اندروید باید فعلا منتظر بمانند زیرا، اسنپ چت در آینده ای نزدیک این سرویس جدید را به کاربران دستگاه های اندرویدی اضافه خواهد کرد.

اگر کاربر iOS هستید و می‌خواهید در حال حاضر ویژگی دوربین دوگانه را امتحان کنید، کافی است به صفحه دوربین خود بروید و نماد دوربین دوگانه (مانند تصویر بالا) را جستجو کنید. روی نماد کلیک کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دوربین دوگانه تنها قابلیتی نیست که اسنپ چت به تازگی منتشر کرده است. در اوایل این ماه، مشترکین اسنپ چت پلاس چهار ویژگی جدید دریافت کرده اند. این اپلیکیشن پیام‌رسان، ابزار کنترل والدین را به نام Family Center نیز اضافه کرده است که به والدین اسنپ‌چت‌ترهای نوجوان اجازه می‌دهد تا ببینند چه کسی با نوجوانانشان چت می‌کنند. بیشتر بخوانید


چاپ