FCC نقشه های جدید پهنای باند ایالات متحده را منتشر کرد

FCC یا کمیسیون ارتباطات فدرال سرانجام پس از بررسی های طولانی، پیش نویس نقشه‌های پهنای باند جدید را منتشر کرد.

پهنای باند اینترنت در آمریکا

طبق گزارش های فن تک و به نقل از گزارشات اخیر، FCC معتقد است نقشه های جدید اطلاعات دقیق‌تری از پوشش اینترنت ثابت در سراسر ایالات متحده را نشان می‌دهد. نقشه‌های قبلی فقط خدمات را در سطح بلوک سرشماری نشان می‌دادند و قادر نبودند مشکلات اتصال در دنیای واقعی را نشان دهند. اما، نقشه های جدید به قدری دقیق هستند که به شما امکان می دهد تا بر اساس آدرس محل های مورد نظر خود را جستجو کنید و حداکثر سرعت ادعا شده سرویس دهنده ها را در آن مناطق ببینید.

FCC می‌گوید، نقشه‌های به‌روزرسانی شده می‌تواند به مشترکین کمک کند تا با دقت بیشتری سرویس دهنده خدمات پهنای باند خود را انتخاب کنند. این نقشه ها می تواند فشار بیشتری به ارائه دهندگان خدمات پهنای باند وارد کند و آن‌ها را مجبور کند پوشش خود را به جای این که فقط به یک ساختمان یا بلوک محدود کنند، در سطح یک شهر یا محله گسترش دهند.


این داده ها می تواند به دولت برای تعریف بودجه در برنامه های آینده کمک زیادی کند. ایالات متحده هنوز 42.5 میلیارد دلار هزینه پهنای باند را از بودجه 1 تریلیون دلاری رئیس جمهور بایدن برای زیرساخت های دو حزبی، دریافت نکرده است. با نقشه های دقیق تر، مقامات دولتی می توانند تصمیمات بهتری در مورد این بودجه بگیرند. این داده‌ها ممکن است به ویژه برای ارتقاء پهنای باند در مناطق روستایی که با سرعت کمی در حال انجام بوده است، نقش مهمی داشته باشد.


FCC همچنان تاکید دارد که کارهای بیشتری باید برای تکمیل این نقشه انجام شود. به گفته رگولاتور، وضعیت پیش نویس نشان می دهد که کار نقشه برداری "به پایان رسیده است". این آژانس هشدار می دهد که این نقشه تنها در صورتی مفید خواهد بود که ورودی ثابتی به آن داده شود. اگر مشتریان از دولت های محلی گرفته تا شرکت های مختلف بخواهند مدام به روز رسانی های ضعیفی انجام دهند، نقشه‌ها تاثیر چندانی نخواهد داشت.

البته هنوز ابهاماتی در مورد تامین مالی و سیاست‌های بلندمدت وجود دارد. اگرچه قانون زیرساخت دو حزبی بایدن می تواند کمک زیادی کند اما، هیچ تضمینی برای تعهدات بیشتر دولت در سال های آینده وجود ندارد. نقشه‌های پهنای باند فقط نشان می‌دهند که پوشش کوتاه‌مدت پهنای باند در کجاست. این به سیاستمداران، تنظیم‌کننده‌ها و شرکت‌ها بستگی دارد که کمبودها را چطور باید برطرف کنند!


چاپ