سریال بازی ماهی مرکب تبدیل به یک مسابقه تلویزیونی می شود

پربیننده ترین سریال نتفلیکس (NFLX.O) دیگر فقط یک سریال ساختگی تلویزیونی نیست. پس از پخش این سریال از سرویس استریم، حالا قرار است این سریال به صورت بزرگترین برنامه تلویزیونی با عنوان «بازی ماهی مرکب» به دنیای واقعی وارد شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطلب با های فن تک همراه باشید.

morakab
نتفلیکس در حال حاضر مشغول، برنامه ریزی اجرای مسابقه «بازی ماهی مرکب» با جایزه نقدی بزرگ، بدون عواقب کشنده است.

برخلاف سریال هایی که خطر مرگ یا زندگی است، بدترین سرنوشت ممکن در این رقابت 456 بازیکن، خروج بدون برنده شدن مبلغ 4.56 میلیون دلار است، که نتفلیکس ادعا می کند بزرگترین جایزه در تاریخ تلویزیون محسوب می شود.


«بازی ماهی مرکب» زمانی که در سپتامبر 2021 منتشر شد، به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس تبدیل شد، زیرا داستان شرکت‌کنندگانی را روایت می‌کند که پول نقدی ندارند و بازی‌های دوران کودکی خود را برای شانس برنده شدن مبالغی که زندگی را تغییر می‌دهند، انجام می‌دهند.


به گفته این شرکت، فصل اول با بیش از 1.65 میلیارد ساعت تماشا در 28 روز اول، رکورد پرطرفدارترین سریال نتفلیکس در تمام دوران کاری این پلتفرم را دارد.


به گفته نتفلیکس، این مسابقه 10 قسمتی واقعی شامل بازی هایی با الهام از نمایش اصلی و همچنین موارد جدید خواهد بود.
یکی از برترین سازندگان یوتیوب در ایالات متحده، MrBeast، با بازآفرینی جنبه‌هایی از مجموعه درام کره‌جنوبی و میزبانی بازی‌های نمایش داده شده در نمایش، مانند «چراغ قرمز، چراغ سبز»، این ایده را به صورت غیررسمی مطرح کرد. این یوتیوبر از جنبه کشتار این سریال خودداری کرد، اما دستگاهی را به همه 456 بازیکن متصل کرد که در هنگام حذف یک بازیکن، شلیک گلوله را تقلید می کردند.

نمایش رئالیتی نتفلیکس در بریتانیا فیلمبرداری می شود و در حال حاضر فقط برای انگلیسی زبانان قابل مشاهده است. این خبر تنها چند روز پس از تمدید سریال برای فصل دوم منتشر شد.


چاپ